Float fit. O hartowaniu ducha w wodzie

Ostatnia aktualizacja: 09.04.2017 14:50
Po takim treningu boli cię każdy mięsień. - Na rozgrzewkę jest nauka łapania balansu, potem, w części głównej, mamy intensywny trening interwałowy, na koniec jest "challenge", czyli wzajemne zrzucanie się z desek - opowiada Małgorzata Łysik, instruktorka float fit.
Audio
  • Float fit - brytyjski pomysł na to jak poczuć się jak w Australii i zadbać o swoją sylwetkę (4 bieg/Czwórka)
Tym razem 4 bieg zagościł na basenie, a Piotr Galus przepytał instruktorkę Małgorzatę Łysik
Tym razem "4 bieg" zagościł na basenie, a Piotr Galus przepytał instruktorkę Małgorzatę ŁysikFoto: Czwórka

Czytaj także
aquacycling 1200.jpg
Aquacycling - skuteczny, ale czy przyjemny?

Ćwiczenia w wodzie wpływają na nasz charakter, hart ducha i piękną sylwetkę. Wykonuje się je  prawie bez wysiłku, a mimo to poprawiają formę, rzeźbią sylwetkę i doskonale odprężają. - Obowiązkowym punktem każdych zajęć float fit jest to, że trzeba wpaść do wody - śmieje się instruktorka i tłumaczy, w jaki sposób piankowa deska może zmienić nasze ciało.

Jak wygląda float fit? Jak się na nich utrzymać wykonując ćwiczenia? Kto może uczestniczyć w zajęciach i czy float fit jest tylko dla tych, którzy potrafią pływać? O tym m.in. rozmawiamy w audycji.


Piotr Galus na treningu float fit Piotr Galus na treningu float fit

***

Tytuł audycji: 4 bieg

Prowadzi: Piotr Galus

Gość: Małgorzata Łysik (instruktorka float fit)

Data emisji: 9.04.2017

Godzina emisji: 10.12

kul/fbi

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Beat połączył Karoliny, jogę, balet i fitness

Ostatnia aktualizacja: 12.11.2016 15:17
- Yoga Beat stało się bazą do nowego systemu treningowego - mówią zgodnie Karolina Erdmann i Karolina Król. - Wspólnie stworzyłyśmy nowy system łączący taniec, balet, fitness i beat - dodają.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Natalia Litwiniuk: trening musi być przyjemnością!

Ostatnia aktualizacja: 11.03.2017 12:30
- Każda aktywność fizyczna jest dla nas wartościowa, dlatego ustalając plan treningowy kierujmy się swoim czasem, możliwościami, preferencjami, a niekoniecznie modą na dany sport - przekonuje Natalia Litwiniuk, trenerka i instruktorka.  
rozwiń zwiń