X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

Budowanie masy mięśniowej - jak nie popełnić błędu?

Ostatnia aktualizacja: 16.10.2017 14:31
Jesień to świetny czas, by zacząć pracować nad swoimi mięśniami. Trzeba to robić z głową, bo wystarczy jeden błąd, by zaprzepaścić efekty tygodni treningów. - Niezbędne są odpowiedni program treningowy i dieta - podkreślał Jan Słoniewicz, trener osobisty.
Audio
  • Jak mądrze i skutecznie rozbudowywać masę mięśniową? Ćwiczenia ze sztangą (4. Bieg/Czwórka)
Piotr Galus, dr Filip Kowalczyk i Jan Słoniewicz w studiu
Piotr Galus, dr Filip Kowalczyk i Jan Słoniewicz w studiuFoto: Czwórka

siłownia fitness 1200.jpg
Pierwszy raz na siłowni. Jak pokonać wstyd?

- Masa mięśniowa to niezbędne dla funkcjonowania organizmu elementy strukturalne. Pozwalają nam na co dzień wykonywać "zwykłe" czynności, na które nawet nie zwracamy uwagi - mówił dr Filip Kowalczyk. Jak podkreślał, ważne, by stawiając sobie cele treningowe nie "wpadać w pułapkę liczenia kilogramów". - Ważny jest stosunek tkanki tłuszczowej do mięśniowej. Zawartość tkanki tłuszczowej nie powinna przekraczać u mężczyzn 10 - 20 proc., u kobiet 20 - 30 proc. Wówczas masa mięśniowa stanowić będzie odpowiednie wypełnienie - tłumaczył ekspert.

Jednym z najskuteczniejszych sposobów na budowanie masy mięśniowej są ćwiczenia ze sztangą. Jak podkreślali goście Czwórki - to wyzwanie. W programie tłumaczyli, które ćwiczenia wybrać do swojej wagi, i jak bezpiecznie, ale efektywnie je wykonywać. Mówiliśmy także, jaką dietę stosować i czy powinno być w niej miejsce na odżywki i suplementy białkowo - witaminowe. Eksperci tłumaczyli też, czym jest tzw. garnitur hormonalny i dlaczego nie warto stosować się do rad, udostępnianych przez… internautów na forach.

***

Tytuł audycji: 4 bieg

Prowadzi: Piotr Galus

Gość: Janek Słoniewicz (szkoleniowiec, instruktor i trener personalny), dr Filip Kowalczyk (Centrum Dietetyki)

Data emisji: 24.09.2017

Godzina emisji: 10.07

kd/kul

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Body pump. Trening ze sztangą nie tylko dla siłaczy

Ostatnia aktualizacja: 21.01.2017 13:12
Body Pump to forma treningu, która wykorzystuje w różny sposób ciężary, sztangi i ciało. - W body pump nie ważne jest obciążenie. Chodzi o to, by wykonywać ćwiczenia prawidłowo i - przede wszystkim - w odpowiednim tempie - mówił instruktor body pump Jakub Kopiński.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Ground Force Method. Pozwala powrócić do formy

Ostatnia aktualizacja: 05.03.2017 14:00
- W treningu metodą Ground Force chodzi o to, żeby pracować nad techniką i mobilnością - mówiła w rozmowie z Piotrem Galusem trenerka Anna Krupska. Jak narodził się ten sposób ćwiczenia? 
rozwiń zwiń

Czytaj także

Gimnastyka sportowa. Jest dla każdego?

Ostatnia aktualizacja: 20.08.2017 15:00
Coraz częściej swoich sił w gimnastyce sportowej próbują amatorzy. Dzięki niej mogą podnieść sprawność fizyczną, jednocześnie przygotowując się na przykład do startów w biegach z przeszkodami. - Powstała ona w XIX wieku, jednak od kiedy stała się dyscypliną olimpijską, wiele się w niej zmieniło - mówi w Czwórce trener Marcin Szyc.
rozwiń zwiń