X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

Chcesz wzmocnić odporność? Postaw na dietę i ruch

Ostatnia aktualizacja: 29.10.2017 13:10
- W okresie jesienno-zimowym orzechy i nasiona to są superprodukty. Mają bardzo dużo kwasów nienasyconych tłuszczowych, cynku i substancji, które w tym czasie będą dobrze działały na naszą głowę i układ odpornościowy - przekonuje dietetyk sportowy, Jagoda Podkowska.
Audio
  • Jak zadbać o zdrowie jesienią i zimą? (4 bieg/Czwórka)
Jesienią i zimą nasz organizm jest osłabiony. W audycji podpowiadamy, co robić, żeby nie dać się przeziębieniu
Jesienią i zimą nasz organizm jest osłabiony. W audycji podpowiadamy, co robić, żeby nie dać się przeziębieniuFoto: Shutterstock/dom. publiczna/Martin Novak

Czytaj także
siłownia fitness 1200.jpg
Pierwszy raz na siłowni. Jak przełamać wstyd?

Goście audycji tłumaczą także, co to jest stres oksydacyjny i jaki ma związek z zażywaniem witaminy C. Radzą również czy i jakie suplementy włączyć do swojej diety. - Zastępuję tabletki natką pietruszki czy koperku. Używam dużo przypraw. Jak się o to zadba, to bardzo mała jest szansa, że będziemy cierpieć na niedobór witamin - wyjaśniają zaproszeni do studia eksperci.   

Jakie aktywności fizyczne i dieta najlepiej na nas wpłyną w sezonie jesienno-zimowym? Po czym poznać zdrowe owoce i warzywa? I dlaczego dynia jest królową jesieni? Więcej na ten temat w nagraniu audycji.


Jagoda Podkowska, Damian Parol i Piotr Galus Jagoda Podkowska, Damian Parol i Piotr Galus

***

Tytuł audycji: 4 bieg

Prowadzi: Piotr Galus

Materiał przygotowała: Justyna Tylczyńska

Goście: Jagoda Podkowska (dietetyki sportowy), Damian Parol (trener)

Data emisji: 29.10.2017

Godzina emisji: 10.14

kul

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Float fit. O hartowaniu ducha w wodzie

Ostatnia aktualizacja: 09.04.2017 14:50
Po takim treningu boli cię każdy mięsień. - Na rozgrzewkę jest nauka łapania balansu, potem, w części głównej, mamy intensywny trening interwałowy, na koniec jest "challenge", czyli wzajemne zrzucanie się z desek - opowiada Małgorzata Łysik, instruktorka float fit.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Bikini fitness - kulturystyka w kobiecym wydaniu?

Ostatnia aktualizacja: 30.07.2017 15:00
Mięśnie i proporcjonalna budowa ciała, ale także gracja i piękno - to definicja tej nowej mody w fitnessowym świecie. - To bardzo ciężka praca, ludzie nie zdają sobie sprawy, jak długo i intensywnie my trenujemy i na jakie wyrzeczenia musimy być gotowi - mówiła Kasia Dziurska Mistrzyni świata fitness.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Pierwszy raz na siłowni. Jak przełamać wstyd?

Ostatnia aktualizacja: 01.10.2017 11:40
Jak się okazuje, to uczucie nie jest obce, zwłaszcza kobietom. - Rozwiązaniem może być trener personalny albo doświadczona koleżanka, która wprowadzi nas w ten świat - przekonują instruktorki - Agata Dąbrowska i Kasia Bigos.
rozwiń zwiń