X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

Siłownie całodobowe. Kto ćwiczy w środku nocy?

Ostatnia aktualizacja: 23.01.2018 13:31
- To najczęściej ludzie, którzy mają dwuzmianowy system pracy, albo taksówkarze, którzy wpadają na siłownię między kursami. To także obcokrajowcy, których zegar biologiczny jeszcze się nie przestawił na polski czas - mówili Hubert Beżkowski i Kuba Łysiak.
Audio
  • Czy i w jaki sposób ćwiczyć w nocy, by było to z korzyścią dla zdrowia? (4. bieg/Czwórka)
Hubert Beżkowski, Kuba Łysiak i Piotr Galus
Hubert Beżkowski, Kuba Łysiak i Piotr GalusFoto: Czwórka

mateusz Jasiński 1200.jpg
Wypalenie w sporcie. Jak przełamywać kryzysy?

Jak przekonywał Hubert Beżkowski, zgodnie z zegarem biologicznym, wpisanym w funkcjonowanie każdego z nas, najzdrowiej jest ćwiczyć z rana. - Wówczas mamy najwięcej kortyzolu, który daje nam "kopa" do aktywności. Wieczorem zaś szyszynka wydziela melatoninę, która zmusza nas do pójścia spać. Możemy ten zegar troszkę "oszukać", ale w perspektywie długofalowej nie będzie to zdrowe, bo zaburzamy sobie naturalny rytm funkcjonowania - tłumaczył ekspert. Zaś jak wspominał Kuba Łysiak, który ostatnio siłownię odwiedził ok. godz. 2 w nocy, to drzemki w środku dnia sprawiają, że nocą wciąż jesteśmy aktywni. - Od 20 minut do 1,5 godziny to czas drzemki, który może pomóc nam się zregenerować - tłumaczył ekspert.

Jeśli jesteśmy "przeładowani" obowiązkami, odpuśćmy trening. Ćwiczenia to nie wyszystko. Nawet dobrze dostosowany zestaw ćwiczeń, jeśli jesteśmy "zajechani" i tak nam nie pomoże Hubert Beżkowski, Kuba Łysiak

Czy skracanie nocnego snu na rzecz drzemek w środku dnia i nocnych ćwiczeń jest zdrowe i dlaczego warto przed drzemką wypić kawę? Jakie ćwiczenia wykonywać w środku nocy, by było to z korzyścią dla organizmu, a z których zrezygnować? Czy samotne ćwiczenia w środku nocy to rzeczywiście dobry pomysł? Zapraszamy do wysłuchania nagrania rozmowy ze studia Czwórki.

***

Tytuł audycji: 4 bieg

Prowadzi: Piotr Galus

Gość: Hubert Beżkowski (City Fit), Kuba Łysiak (magazyn KiF)

Data emisji: 21.01.2018

Godzina emisji: 10.15

kd

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Ground Force Method. Pozwala powrócić do formy

Ostatnia aktualizacja: 05.03.2017 14:00
- W treningu metodą Ground Force chodzi o to, żeby pracować nad techniką i mobilnością - mówiła w rozmowie z Piotrem Galusem trenerka Anna Krupska. Jak narodził się ten sposób ćwiczenia? 
rozwiń zwiń

Czytaj także

"Wypalenie" w sporcie. Jak sobie z nim poradzić?

Ostatnia aktualizacja: 14.01.2018 15:35
Brak ochoty na sport, który kiedyś dawał mnóstwo radości, brak widocznych postępów czy pogorszenie osiąganych wyników, spadek motywacji i poczucie psychicznego i fizycznego zmęczenia - to mogą być oznaki wypalenia. Co robić, by powrócić do formy?
rozwiń zwiń