Trening z Qczajem: u mnie nie ma hejtu. Motywuję pozytywnie

Ostatnia aktualizacja: 01.11.2019 13:56
Ten trener nie wierzy w cuda, ale w regularne ćwiczenia i potrafi do nich zmotywować Polki na całym świecie. 
Audio
  • Body positive z Qczajem. Jak zostać "fitlarwą"? (Rozbiegani/Czwórka)
Karina Terzoni, Quczaj
Karina Terzoni, QuczajFoto: Kamil Jasieński/Czwórka

Jego treningi, jak mówił, różnią się w zależności od tego, jakie zakłada sobie cele. - Każdy jest inny. Ostatnio skupiam się na treningu motorycznym, zdarzają mi się treningi funkcjonalne. Nie chcę dalej obudowywać się mięśniami. Dążę do tego by te, które wypracowywałem sobie przez lata dobrze mi służyły i całe ciało było sprawne. Wiele osób pracuje nad sylwetką, bo chcą lepiej wyglądać, często zapominają, jak ważne jest zdrowie - zwracał uwagę trener.

W Czwórce opowiadał, czy rywalizacja pomaga mu w osiąganiu sportowych sukcesów. - Nigdy nie byłem typem, który lubi konkurować z innymi. Nie mam jednak nic przeciwko zdrowej rywalizacji. Zwłaszcza w grupach, w których pracujemy wspólnie, to wzajemnie motywuje do działania - opowiadał. 

Jak skutecznie motywować się do regularnych ćwiczeń? Dla kogo odpowiednie będą zajęcia grupowe, a kto osiągnie lepsze efekty ćwicząc solo? Co myśli o tzw. "trenerach-terrorystach"? Co to znaczy być "fitlarwą"? W jaki sposób to hasło wspiera ruch "body positive"? Więcej na ten temat w nagraniu. 

***

Tytuł audycji: Rozbiegani

Prowadzi: Piotr Galus

Gość: Qczaj (trener personalny)

Data emisji: 1.11.2019

Godzina emisji: 9.05

ac/pj

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Psycholog sportu: motywacja to siła, która pozwala przekraczać granice

Ostatnia aktualizacja: 22.09.2018 14:54
- Trening mentalny to rozwijanie umiejętności z zakresu psychologii, które mogą być przydatne w sporcie. Pomagamy zawodnikowi w osiągnięciu sukecsu i nauczenia się czerpania radości z uprawianej dyscypliny - mówiła dr Martyna Nowak, psycholog sportu.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Treningi siłowe na poprawę zdrowia i samopoczucia. Które wybrać?

Ostatnia aktualizacja: 28.09.2018 17:09
- Choć do niedawna panowała moda głównie na treningi interwałowe, to ludzie coraz częściej zaczynają doceniać to, co dobrze wpływa na ich zdrowie i samopoczucie, np. joga, albo "zdrowy kręgosłup" - mówił Kamil Zieliński, trener w Les Mills.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Motywacja w sporcie. "Jest skuteczna, kiedy stajemy się silni psychicznie"

Ostatnia aktualizacja: 06.10.2018 11:00
- Mam wrażenie, że w Polsce motywację rozumiemy bardzo opresyjnie. Wydaje nam się, że jest wtedy, kiedy za pomocą różnych przemocowych konstrukcji zmusimy kogoś do działania. To błąd - tłumaczyła badaczka języka w psychologii, dr Małgorzata Majewska.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Damian Czykier: zawsze biegam najlepiej jak potrafię

Ostatnia aktualizacja: 16.03.2019 14:00
Damian Czykier jest płotkarzem, i m.in. medialistą olimpijskim. Jak wspomina starty na Mistrzostwach Europy w Glasgow, w jaki sposób trenuje i jak dba o kondycję przed kolejnymi startami? 
rozwiń zwiń