Miłość z internetu? "To miejsce dobre, jak każde inne"

Ostatnia aktualizacja: 18.07.2018 10:40
- Potraktujmy internet jako miejsce, w którym jest mnóstwo ludzi poszukujących miłości. Można wejść, rozejrzeć się, pomóc swojemy szczęściu - przekonuje terapeutka i ekspertka w jednym z portali randkowych Joanna Godecka.
Audio
  • O sposobach szukania miłości w sieci (Strefa Prywatna/Czwórka)
(zdj. ilustracyjne)
(zdj. ilustracyjne)Foto: Shutterstocks.com/Kiselev Andrey Valerevich

Joanna Godecka Miłość można spotkać wszędzie. W drodze po bułki, na imprezie, w pracy, dlaczego by nie w internecie

Co więcej - są tacy, którzy twierdzą, że internet zwiększa prawdopodobieństwo spotkania drugiej połówki nawet o 50 procent, pod warunkiem, że wiemy, jak go używać. - Na portalach randkowych bądźmy zwięźli. Określmy to, co naszym zdaniem jest w nas najbardziej wartościowe, ale nie przechwalajmy się. Formułujmy jasno oczekiwania wobec partnerów. Nie twórzmy niekończącej się listy wymagań, zróbmy to na zasadzie impresji. Nie piszmy poematów, nie epatujmy bogactwem - radzi gość Czwórki i podpowiada, jak nie stracić prywatności rozpoczynając poszukiwania i kiedy umówić się na pierwsze spotkanie "w realu". Joanna Godecka tłumaczy także, jakie emocje dominują w związkach internetowych oraz jakie są zalety i niebezpieczeństwa internetowego randkowania.

Joanna Godecka Ogłoszenie matrymonialne bez zdjęcia od razu traci na atrakcyjności i wiarygodności. Mówmy o sobie prawdę, ale nie całą

***

Tytuł audycji: "Strefa prywatna"

Prowadzi: Jakub Jamrozek

Gość: Joanna Godecka (terapeutka, konsultantka i ekspertka w jednym z portali randkowych)

Data emisji: 17.07.2018

Godzina emisji: 20.07

kul/kd

Czytaj także

Życie w rytmie hashtagów. Jak mu nie ulec?

Ostatnia aktualizacja: 04.11.2016 10:30
Tym razem w "Dniu Kobiet" sprawdzamy, kiedy kreowanie wizerunku w sieci staje się niebezpieczne. A pytamy o to dr Annę Jupowicz-Ginalską, wykładowczynię public relations na Uniwersytecie Warszawskim oraz Agatę Daniluk, autorkę artykułu o pewnej młodej użytkowniczce mediów społecznościowych.
rozwiń zwiń
Czytaj także

Dzieci w sieci. Jak nakręcają marketing cyfrowy?

Ostatnia aktualizacja: 23.04.2018 15:50
Z badań wynika, że z jednego z najpopularnejszych serwisów na świecie korzysta aż 80 proc. dzieci w wieku poniżej 13 lat. Z założenia zaś portal jest przeznaczony dla tych, którzy 13 lat ukończyli. Według amerykańskich prawników, prowadzi to do kuriozalnych sytuacji. 
rozwiń zwiń