X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

Światowy Dzień Zdrowia: jak jeść zdrowo i smacznie?

Ostatnia aktualizacja: 07.04.2015 14:00
Dzień trzeba zacząć od śniadania, a do kawy zawsze należy dodawać mleka. Dziś Światowy Dzień Zdrowia, dlatego radzimy, jak odpowiednio się odżywiać.
Audio
  • Czy zdrowe jedzenie może być smaczne? (Czwórka/Dajesz radę)
W zdrowej diecie nie może zabraknąć owoców i warzyw
W zdrowej diecie nie może zabraknąć owoców i warzywFoto: Glow Images/East News

Do podstawowych zasad odpowiedniego żywienia należy używanie jak najmniej przetworzonych produktów.

- Chleb powinien składać się z wody, mąki, soli i drożdży. Jeśli na etykiecie jest dwadzieścia składników, to coś jest nie tak i taki produkt trzeba po prostu odłożyć na półkę - radzą Aneta Sobczak i Wioleta Siwuch, studentki SGGW.

W audycji wyjaśniamy też, w jaki sposób mleko neutralizuje szkodliwe właściwości kawy i podajemy przepis na zdrowe śniadanie na bazie awokado i sera, które można zabrać do szkoły, pracy lub na uczelnię.

***

Tytuł audycji: Dajesz radę

Prowadzi: Justyna Majchrzak

Goście: Wioleta Siwuch i Aneta Sobczak (Koło Naukowe Żywieniowców i Dietetyków SGGW)

Data emisji: 7.04.2015

Godzina emisji: 12.00

mg/kd

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Jarmuż, pokrzywa, brukiew. Zapomniane przepisy kulinarne powracają do łask

Ostatnia aktualizacja: 28.10.2014 12:00
Przepisy kulinarne i same składniki potraw składniki co jakiś czas przeżywają swoje odrodzenie. Pokrzywa, czy sok z brzozy, znane sprzed lat, znów stają się popularne. Zwłaszcza, że - by je dostać - wcale nie trzeba odwiedzać drogich restauracji. Wiele z takich produktów znaleźć można nawet w centrach miast, na przykład na drzewach owocowych.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Odchudzaj się, ale z głową!

Ostatnia aktualizacja: 09.03.2015 13:50
Masz problem z wejściem na trzecie piętro? Nie mieścisz się w wiosenne ubrania z ubiegłego roku? Być może to znak, że pora schudnąć!
rozwiń zwiń

Czytaj także

Przed egzaminami jedz orzechy

Ostatnia aktualizacja: 03.04.2015 20:00
Jedzenie orzechów pomaga w nauce i poprawia wyniki na egzaminach. Wszystko dlatego, że produkty te zawierają idealną dawkę kwasów tłuszczowych.
rozwiń zwiń