Trening online - jak ćwiczyć w czasach pandemii

Ostatnia aktualizacja: 23.10.2020 22:54
Kluby fitness, siłownie i baseny zostały w Polsce zamknięte z powodu pandemii koronawirusa. Sprawdzamy jak mimo wszystko nie stracić formy i zadbać o kondycję.   
Zdjęcie ilustracyjne
Zdjęcie ilustracyjneFoto: Shutterstock/Gorodenkoff
shutterstock zumba 1200.jpg
"Wyzumbuj" stres. Nauka tańca na czas pandemii

Z wirusem nie ma żartów, dlatego wracamy do treningów online.

- Ćwiczę online od marca od pierwszego lockdownu - mówi mieszkająca w Oslo Agata. - Tutaj raczej wszyscy trenują na zewnątrz na terenach zielonych lub w lesie, a ćwiczenia  odbywają się niezależnie od pogody, nawet gdy jest zimno. Tu nie ma złej pogody, tylko jest niewłaściwe ubranie.


Posłuchaj
17:43 _PR4_AAC _4_bieg_all_2020_10_23.mp3 Rozmawiamy o treningach online (4Bieg/Czwórka)

Jak mówi gość audycji, w Norwegii kluby są częściowo otwarte, jednak z restrykcjami i przestrzeganiem reżimu sanitarnego. Obowiązuje limit osób, które mogą jednorazowo brać udział w treningu. Jednak nie wszyscy decydują się na chodzenie do fitness klubów.

Czytaj także:

jakub bączek webinar 1200.jpg
Relacje, relaks, rozwój i religia - jak osiągnąć w życiu szczęście?

- Ćwiczę przez internet już siedem miesięcy i zauważyłam pozytywne zmiany w swoim ciele. Nie chodzi tylko o modelowanie sylwetki, bardzo dużo treningów online to treningi funkcjonalne, więc na pewno poprawiłam sprawność i mam dużo więcej energii na co dzień. Więc sprawdza się dewiza „W zdrowym ciele zdrowy duch”. Te treningi dają mi pozytywnego kopa - mówi rozmówczyni Piotra Galusa. - Jestem w Norwegii, a  trenuję z polskimi trenerami na polskich stronach. Polecam - to są treningi dla wszystkich, każdy może wybrać coś dla siebie z tej szerokiej oferty - zachęca Agata.

Czytaj także:


W audycji rozmawiamy z osobami, które zaczęły ćwiczyć online w marcu. Dowiemy się, jak treningi wpłynęły na ich masę, sprawność i kondycję. Podpytamy o rodzaje treningów, które najlepiej sprawdzają się w domowych warunkach i  w co warto się wyposażyć.

Sprawdzamy również, czy w warunkach domowych można szybko i tanio stworzyć mini siłownię.


***

Tytuł audycji: 4 bieg

Prowadzi: Piotr Galus

Gość: Agata (Oslo), Tomek, Karolina Rożej, Jakub Ostapczuk 

Data emisji: 23.10.2020

Godzina emisji: 16.16

aw

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Nie straszna nam plucha. Trenujmy na dworze

Ostatnia aktualizacja: 02.10.2016 16:17
- Dziesiątki tysięcy lat temu nasi przodkowie ciągle biegali na zewnątrz. Dzisiaj, pomimo innego stylu życia, nasz organizm też tego potrzebuje - mówił na antenie Czwórki Tomek Horecki z polskiego Boot Campu.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Deep work. Jak skutecznie pracować z ciałem, ale i umysłem

Ostatnia aktualizacja: 22.04.2019 11:04
Transowy bit, zaraźliwa energia, hektolitry potu i miliony straconych kalorii - tak działa deep work. To trening funkcjonalny, połączenie ćwiczeń statycznych, dynamicznych i technik oddechowych.
rozwiń zwiń