X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

Product placement czy reklama natywna? Co kupujemy po wyjściu z kina?

Ostatnia aktualizacja: 11.08.2019 15:56
Product placement w filmach i serialach to bardzo popularna forma reklamy. Kinowe hity, czy telewizyjne serie są wdzięcznym tłem promocji rozmaitych usług i produktów. Na całym świecie znani bohaterowie używają sprzętów, lub zajadają się produktami, które później możemy dostać w sklepach. 
Audio
  • Product placement w kinie. Jak ulubieni bohaterowie sprzedają nam produkty i usługi? (Stacja kultura/Czwórka)
Aleksandra Michalska
Aleksandra MichalskaFoto: Karina Terzoni/Czwórka

Lokowanie produktu działa, jeśli w filmie nie ma go zbyt dużo. Nadmiar męczy i niszczy przekaz Aleksandra Michalska

Reklama jest obecna również w polskich produkcjach filmowych i telewizyjnych. O tym, jak wygląda lokowanie produktu w rodzimym kinie rozmawialiśmy z Aleksandrą Michalską, specjalistką od product placement. - Product placement, czyli po polsku - lokowanie produktu powinno znaleźć się tam, gdzie taki produkt będzie pasował do filmowego środowiska. Na co dzień otaczamy się konkretnymi przedmiotami, ich obecność w scenariuszu też powinna mieć swoje uzasadnienie - tłumaczyła

- Praca nad lokowaniem zaczyna się od przeczytania scenariusza. Zazwyczaj wybieram takie produkty, czy usługi, które znajdują się tam w sposób naturalny. Rzadko zdarza się, że produkt jest do niego "dopisywany". Ludzie nie chcą sztucznie stworzonego lokowania. Jeśli coś jest umieszczane w historii na siłę, to staje się śmieszne - dodawała.

Kto decyduje o lokowaniu produktu w produkcji filmowej? Reżyser, scenarzysta, czy ekspert od produkt placement? Czy ten zabieg udaje się w polskich produkcjach? Komu udaje się to najlepiej? Czym jest reklama natywna i to przyszłość reklamy w kinie? Więcej na ten temat w nagraniu rozmowy. 

***

Tytuł audycji: Stacja Kultura

Prowadzi: Kasia Dydo

Gość: Aleksandra Michalska - ekspert od product placement w produkcjach filmowych i serialach TV, która pracowała przy takich produkcjach, jak: "Testosteron', "Lejdis", "Idealny facet dla mojej dziewczyny", "Korowód", "Porady na zdrady", "Senność". 

Data emisji: 12.08.2019

Godzina emisji: 10.15

ac

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Horses on the wall: piszemy po polsku, bo chcemy trafić do ludzi

Ostatnia aktualizacja: 08.06.2018 18:06
- Najwięcej radości daje nam granie dla ludzi. Kiedy widzimy, jak bawią się pod sceną, to chcemy tworzyć dla nich więcej i dotrzeć do jak największej grupy odbiorców - mówili muzycy Horses on the wall.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Polecamy książki i seriale. Do których warto zajrzeć?

Ostatnia aktualizacja: 18.02.2019 12:21
W programie zagoszczą m.in. Łukasz Muszyński i Kinga Michalska. Będziemy polecać seriale, które warto obejrzeć i książki, po które trzeba sięgnąć. 
rozwiń zwiń

Czytaj także

On Art. Kinematografia dla sztuki na wyciągnięcie ręki

Ostatnia aktualizacja: 23.07.2019 15:36
On Art. Festiwal Kina i Sztuki - to wakacyjna impreza filmowa odbywająca się w kilku miastach Polski. Festiwal potrwa ponad dwa miesiące.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Centrum Kultury Filmowej. "Bo jeden obraz wart jest tysiąca słów"

Ostatnia aktualizacja: 25.07.2019 16:58
Centrum Kultury Filmowej im. Andrzeja Wajdy powstało w maju tego roku. To instytucja, która ma na celu m.in. popularyzację kultury i kształtowanie świadomego widza. - Wierzymy, że filmy mogą zmieniać świat - mówiła zastępczyni szefowej CKF Katarzyna Ślesicka w Czwórce. 
rozwiń zwiń