X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

Autentyczność. "Dziś to klucz do sukcesu"

Ostatnia aktualizacja: 15.07.2016 18:40
- Od lat 90. reklama przekonuje nas, że świat trzeba kreować. Tymczasem ja uważam, że aby zbudować swoją markę, trzeba zadbać o autentyczność - przekonuje Anna Piwowarska, była copywriterka i autorka książki "Autentyczność przyciąga".
Audio
  • O autentyczności, nie tylko językowej, opowiada Anna Piwowarska - autorka książki "Autentyczność przyciąga" (TXT/Czwórka)
Anna Piwowarska kiedyś pracowała jako copywriterka, a teraz pomaga językiem polskim budować pewność siebie
Anna Piwowarska kiedyś pracowała jako copywriterka, a teraz pomaga językiem polskim budować pewność siebieFoto: mat. promocyjne

To praktyczny przewodnik, zawierający mnóstwo ćwiczeń, pytań, które należy sobie postawić, a także przykładów tekstów i osób, które zaczęły budować swoją działalność na autentycznym przekazie.

- W dzisiejszych czasach, kiedy jesteśmy przesyceni reklamowymi hasłami i bardzo szybko je wyłapujemy, autentyczność jest jednym ze sposobów, by dotrzeć skutecznie do klientów - wyjaśnia gość Czwórki. - Należy mówić "po ludzku", bez wchodzenia w marketingowy slang - dodaje i tłumaczy, dlaczego warto przebierać w słowach i co zrobić, żeby być dobrym copywriterem. 

***

Tytuł audycji: TXT

Prowadzi: Kamil Jasieński

Gość: Anna Piwowarska (blogerka, autorka książki "Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę")

Data emisji: 15.07.2016

Godzina emisji: 17.15

kul/mk

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Sofizmaty. Dlaczego wszyscy jesteśmy rybami?

Ostatnia aktualizacja: 02.02.2016 15:00
Sofizmat to pokrętne rozumowanie, w którym - z reguły celowo - ukryty jest błąd logiczny. Warto umieć go rozpoznawać, by nie dać zapędzić się w kozi róg.
rozwiń zwiń

Czytaj także

"Mówiąc inaczej". Łamigłówki językowe Pauliny Mikuły

Ostatnia aktualizacja: 22.04.2016 08:00
Autorka vloga "Mówiąc inaczej" właśnie wydała książkę pod tym samym tytułem. Rozwiewa wątpliwości językowe i pokazuje, że nauka poprawnej polszczyzny może być doskonałą rozrywką.
rozwiń zwiń