X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

Z YouTube'a do galerii sztuki. Kim jest Klocuch?

Ostatnia aktualizacja: 22.08.2018 11:00
- Fenomen Klocucha polega na jego konsekwencji, którą prezentuje od samego początku - mówią goście Kamila Jasieńskiego. - Ze swoich wad zrobił zalety. Stworzył własny język. To jest strategia, którą przyjmują artyści profesjonalni - dodają. 
Audio
  • Łukasz Radziszewski, Szymon Kaniewski i Piotr Policht opowiadają o Klocuchu i wystawie jego twórczości "Moje jest wygranko" (Pierwsze słyszę/Czwórka)
Klocuch - grafika jego youtubowego profilu
Klocuch - grafika jego youtubowego profiluFoto: youtube.com/klocuch

Klocuch w internecie działa już prawie 8 lat, zaczynał na kanale Klocuch12 i prawdopodobnie, bo jego tożsamość do dziś nie jest znana, miał wtedy 12 lat.

W twórczości Klocucha widać zabawę metapoziomami. Są świadome nawiązania, które mogą być znane tylko wieloletnim fanom Piotr Policht

Dziś Klocucha charakteryzuje poczucie humoru na najwyższym poziomie, bardzo abstrakcyjne, nie do końca dla wszystkich zrozumiałe. Twórca ma już grono wiernych fanów. Jak podkreślają goście Kamila Jasieńskiego, oddani subskrybenci Klocucha znają przekrój jego twórczości, dostrzegają niuanse, pewne poziomy abstrakcji, kod, który się zmienia z filmu na film. 

 - Zacząłem oglądać Klocucha 4-5 lat temu. Od tego czasu chyba nie pominąłem ani jednego nowego filmu - mówi Piotr Policht, jeden z kuratorów ekspozycji "Moje jest wygranko". Łukasz Radziszewski i Szymon Kaniewski nie chcą przenosić internetu do galerii, wspólnie z kuratorami wystawy dokonali selektywnego wyboru prac. Wśród nich nie zabraknie oczywiście filmów, będzie też premierowy utwór Klocucha, filmy, które z YouTube'a zniknęły, a także pierwszy wywiad z artystą. Jak kuratorzy kontaktowali się z Klocuchem? Co jest dla nich wigilią? Czy artysta przybędzie na wystawę, której otwarcie już 1 września? O tym w nagraniu z audycji.

***

Tytuł audycji: Pierwsze słyszę

Prowadzący: Kamil Jasieński

Goście: Łukasz Radziszewski i Szymon Kaniewski (twórcy Galerii Komputer), Piotr Policht (jeden z kuratorów wystawy "Moje jest wygranko")

Data emisji: 22.08.2018

Godzina emisji: 8.15

pj/kul

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Martin Stankiewicz: w tej książce się obnażyłem

Ostatnia aktualizacja: 08.11.2016 14:13
- Moim głównym celem było zainspirowanie młodego widza. Żeby to wyszło fajnie, musiało być szczere. Dlatego chciałem się w jakiś sposób uzewnętrznić. Opisana przeze mnie rzeczywistość jest jednak troszkę podkoloryzowana - mówił o swojej książce "Śmieszek. Cierpienia młodego youtubera" Martin Stankiewicz.
rozwiń zwiń

Czytaj także

"Black Mirror" w polskim wydaniu. G. F. Darwin o współpracy z Netflixem

Ostatnia aktualizacja: 25.01.2018 11:31
- Pomysł na serię był taki: kilku influencerów miało stworzyć własną wersję odcinka. Mieliśmy totalną wolność. Dowiedzieliśmy się, że może to być także wersja humorystyczna, ale doszliśmy do wniosku, że tworząc pod płaszczykiem "Black Mirror" warto zrobić coś "na poważnie". Chcieliśmy się spróbować w tej formie - mówił Jan Jurkowski, współtwórca kanału G. F. Darwin. 
rozwiń zwiń