X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem
Nowe Technologie

Cisco usprawniło komunikacje B2B

Ostatnia aktualizacja: 28.03.2013 10:23
Cisco wprowadza innowacyjne rozwiązanie, które łączy efektywne oprogramowanie z inteligentnym wykorzystaniem sieci do prowadzenia współpracy wideo dla przedsiębiorstw.
Cisco telepresence
Cisco telepresence

 

Cisco wprowadza nowe oprogramowanie, które rozpoznaje typ i wielkość zasobów (np. porty, przepustowość infrastrukturę) potrzebnych do prowadzenia spotkania w oparciu o wykorzystywane i automatycznie konfigurowane punkty końcowe. Zapewnia to klientom do 70% efektywniejsze wykorzystanie istniejącej infrastruktury służącej dowspółpracy oraz pomoc w skalowaniu usług wideo w ekonomiczny sposób, bez utraty jakości.

„Nasi klienci wymagają technologii, która umożliwia pracownikom wykonywanie obowiązków w preferowany przez nich sposób i łączy ich za pomocą technik wideo wewnątrz jak i na zewnątrz miejsca pracy. Nasze wiodące na rynku rozwiązania w obszarze sprzętu i oprogramowania do współpracy (Collaboration zostały teraz wzbogacone o innowacyjną aplikację zapewniającą użytkownikom skalowanie ich sprzętowych punktów końcowych i umożliwiają usługi wideo* większej liczbie użytkowników). Zapewniamy również lepszą współpracę w sektorze B2B, oferując jedno zintegrowane rozwiązanie dla użytkowników korzystających z połączeń wizualnych, pozwalające na zestawienie konferencji z wieloma osobami, na każdym urządzeniu, wewnątrz lub na zewnątrz swojej organizacji” - mówiArtur Czerwiński, dyrektor ds. rynku w Cisco Poland.

Rozwiązania Cisco TelePresence oraz Cisco WebEx ułatwiają współpracę w sektorze B2B

Cisco wykorzystuje oprogramowanie do integracji dwóch wiodących na rynku platform, w sposób do tej pory niedostępny. Klienci mogą teraz zaprosić do siebie na spotkanie dowolną osobę spoza danej organizacji, która może uczestniczyć w spotkaniach TelePresence® i WebEx® przez przeglądarkę internetową. W przypadku połączenia konferencji WebEx i TelePresence użytkownicy będą mogli uczestniczyć w spotkaniu, bez względu na to, czy korzystają z punktu końcowego TelePresence czy klienta WebEx, na komputerze stacjonarnym lub urządzeniu mobilnym. Ponadto każdy użytkownik będzie mógł łatwo udostępniać treści z komputera lub punktu końcowego TelePresence, a oprogramowanie automatycznie dostarczy dane wszystkim uczestnikom, zarówno korzystającym z usługi TelePresence, jak i WebEx, na laptopie lub innym urządzeniu mobilnym. Nowe funkcje ułatwiają użytkownikom planowanie łączonych spotkań za pomocą narzędzi obsługujących kalendarze, takich jak Microsoft Outlook, lub aplikacji wykorzystujących przeglądarkę. Organizator tworzy jeden kalendarz zaproszeń dla wszystkich konferencyjnych punktów końcowych, a sieć automatycznie rezerwuje zasoby niezbędne do obsługi spotkania.

Całkowita przejrzystość ruchu wideo w sieci

Cisco zapewnia obecnie menedżerom IT wyjątkową przejrzystość ruchu wideo w sieci dzięki nowym usprawnieniom architektury medianet. Punkty końcowe TelePresence i aplikacje Cisco Jabber są teraz dostarczane z wbudowanym oprogramowaniem medianet. Jako część architektury Cisco® medianet oprogramowanie to automatycznie synchronizuje punkty końcowe z siecią. Dodatkowo nowe funkcje rozwiązania medianet umożliwiają monitorowanie ruchu wideo z poziomu wszystkich punktów końcowych, zapewnianie potencjalnej przepustowości lub rozwiązywanie problemów z jakością, a także ustawienia zapewniające sprawne przeprowadzenie krytycznych wideokonferencji.

Opcje rozszerzeń dla partnerów obejmujące rozwiązanie „wideo jako usługa”

Wiele usprawnień Cisco dotyczących infrastruktury może być wykorzystanych przez partnerów do ulepszenia jakości ich usług. Obecnie partnerzy mogą zaproponować różne modele usług, które zapewniają prowadzenie wideokonferencji  wysokiej jakości, w sposób bezpieczny i bez konieczności rezerwacji. Wystarczy po prostu wybrać numer telefoniczny i wprowadzić kod dostępu. Uczestnicy mogą dołączyć do tego typu spotkań z różnych sieci i różnych punktów końcowych  takich  jak aplikacja Jabber, samodzielne stanowiska wideokonferencyjne, czy dedykowane pokoje ze zintegrowanymi systemami Telepresence.

  • Rzeczywiście, zgodnie z najnowszym raportem Visual Networking Index, globalny udział przedsiębiorstw w wideokonferencjach wzrośnie z 36,4 mln użytkowników w 2011 roku do 218,9 mln użytkowników do roku 2016. To nowe innowacyjne oprogramowanie Cisco zapewnia organizacjom narzędzia do łatwego i ekonomicznego skalowania usług wideo w swoich sieciach, jednocześnie dostarczając zunifikowane możliwości współpracy użytkownikom różnych urządzeń i aplikacji, od rozwiązania Jabber® przez WebEx do TelePresence.

 

 



autor: Cezary Tchorek-Helm

Czytaj także

Wspieranie wdrażania elektronicznego biznesu typu: B2B

Ostatnia aktualizacja: 04.10.2012 00:00
Od poniedziałku na stronie internetowej Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości dostępne są dokumenty do ubiegania się o dotacje w ramach działania 8.2 Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka: "Wspieranie wdrażania elektronicznego biznesu typu: B2B".
rozwiń zwiń

Czytaj także

Oprogramowanie do obsługi sprzedaży telekomunikacji

Ostatnia aktualizacja: 27.12.2012 11:58
Firma hybris zaprezentowała rozwiązanie handlowe, które ma pomóc operatorom telekomunikacyjnym w zwiększeniu sprzedaży telefonów, taryf i zaawansowanych usług zarówno w Internecie, jak i w sklepach stacjonarnych.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Nowości HUAWEI na CES 2013

Ostatnia aktualizacja: 12.01.2013 12:53
Globalna firma dostarczająca najbardziej zaawansowane rozwiązania ICT zaprezentowała na Consumer Electronics Show 2013 najnowsze modele smartfonów HUAWEI Ascend Mate, HUAWEI Ascend D2 i HUAWEI Ascend W1, a także multimedialne centrum domowe MediaQ oraz szereg urządzeń obsługujących standard LTE Cat4.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Polski LiveChat podbija Amerykę

Ostatnia aktualizacja: 26.03.2013 08:00
Polska firma w 2012 podwoiła przychody i potroiła zysk. LiveChat ponad 80% swoich przychodów realizuje w USA, a większość jego klientów to firmy sektora MŚP.
rozwiń zwiń