X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

Co ma jajo do wiatraka?

Ostatnia aktualizacja: 21.09.2011 10:36
Odpowiedź przyniesie weekend. Wystarczy wybrać się na rondo Wiatraczna w Warszawie
Audio

Trójwymiarowy mural nieistniejącego już zrzeszenia PolDrob od lat 70-tych ubiegłego wieku zdobił ścianę szczytową kamienicy przy Grochowskiej 215. Latem ubiegłego roku w skutek ocieplenia budynku został usunięty. Praca popularnie zwana „jajem” była prawdopodobnie jedyną nie tylko w Warszawie, lecz także całym kraju reklamą o charakterze przestrzennym. W jej centralnym punkcie była umieszczona wypukła, licząca ponad dwa metry wysokości konstrukcja jaja. Sprawiało to, że mural przez dziesięciolecia był punktem nadającym charakter dzielnicy, wyznaczał miejsce spotkań.
 
Celem akcji jest przywrócenie jaja Pradze. Zanim jednak (jako szczęśliwi posiadacze oryginalnej skorupki!) organizatorzy spróbują na dobre zrekonstruować reklamę, zapraszają na wieczorne projekcje.  Ten symboliczny powrót podkreśli nie tylko sentymentalną, lecz także artystyczną rangę muralu. W końcu reklamę tę, zarówno spośród reklam PRLu jak i współczesnych, wyróżniała po prostu doskonała grafika.
 
Projekcje będą odbywać się od piątku do niedzieli (23-25.09) w godz. 20-24. W programie atrakcje dla miłośników grafiki i vegańskiego drobiu pod bardziej klasyczną postacią.

Realizacja: GORO (Fundacja Vlepvnet) ANNA BRZEZIŃSKA-CZERSKA (Bliżej Konsumenta)

„Jajo” to ostatnia realizacja tegorocznego cyklu „UPDATES” to prezentacja międzynarodowej sławy artystów działających w przestrzeni publicznej. W tym roku powstał mural ELTONO oraz przez wakacje gościliśmy za sprawą kolektywu EXYZT Ufo na Placu na Rozdrożu.
Warszawiacy okazali się spragnioną publicznością propagowanych przez artystów i Fundację Vlepvnet działań i ideii uczestnictwa, partycypacji, zmienności, gdzie działania w przestrzeni publicznej nie tylko mają służyć pamięci, martyrologii czy ładnym obrazkom, ale mogą angażować na powrót mieszkańców we współtworzenie, poznawanie, odkrywanie swego miasta. Sukces poprzednich lat ukazuje, że mieszkańcy chcą mieć taki wpływ na wizerunek miasta, chcą kreować swoje małe życiowe przestrzenie w sposób aktywny.


Wydarzenie pod patronatem "Czwórki"!

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Radikal Guru i jego nowa płyta

Ostatnia aktualizacja: 24.09.2011 11:00
We wrześniu nakładem Moonshine Recordings ukazuje się album polskiego producenta Radikal Guru zatytułowany "The Rootstepa".
rozwiń zwiń

Czytaj także

Klasyka polskiego kina – KONKURS ZAKOŃCZONY

Ostatnia aktualizacja: 19.09.2011 13:07
Gratulujemy wszystkim zwycięzcom!
rozwiń zwiń

Czytaj także

Illusion: przyjęliśmy wyzwania rzucone przez fanów

Ostatnia aktualizacja: 22.09.2011 09:00
Wiele osób nam mówiło, że dzisiaj to już nie ma takich kapel, że ten rock już nie jest taki - mówili w Czwórce muzycy reaktywowanej na trzy koncerty grupy Illusion.
rozwiń zwiń