X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

Polacy coraz aktywniejsi w krajach UE

Ostatnia aktualizacja: 01.09.2014 14:40
Z inicjatywy MSZ powołano do życia projekt "Polonijny społecznik roku". Jest to plebiscyt na najbardziej zaangażowanego imigranta z Polski działającego na terenie UE na rzecz lokalnej społeczności.
Audio
  • Polacy coraz lepiej odnajdują się w krajach Unii Europejskiej, włączając się w życie lokalnych społeczności (Czwórka/Europejski Lunch)
Zdjęcie ilustracyjne
Zdjęcie ilustracyjneFoto: Sylwia Mróz/PR

Ideą konkursu jest uhonorowanie osób, które dobrze odnalazły się w różnych krajach Unii Europejskiej, nie zamykając po pracy w czterech ścianach, lecz działając i współpracując z mieszkańcami na rzecz inicjatyw inne niż polonijne. - Od dawna doskonale wiemy, że Polacy są bardzo aktywni w kontekście samopomocy, współpracy pomiędzy sobą, ale nam zależało na docenieniu tych, którzy poświęcają swój czas i kreatywność dla lokalnych społeczności - zaznaczył Rafał Szymczak, koordynator inicjatywy.

PRZECZYTAJ: 10. rocznica wstąpienia Polski do UE. Polak w Unii czuje się dobrze!

Zdaniem gościa "Europejskiego Lunchu" postawy części naszych rodaków, którzy udali się na emigrację, są najlepszą reklamą dla Polski. - Może to zabrzmi górnolotnie, ale to ludzkie postawy i zachowania znacznie lepiej promują dany kraj niż nawet najbardziej znane marki i produkty. Polaków często odbierano jako zamkniętych w sobie, niechętnych do asymilowania się w innym kraju. Funkcjonuje wiele sterotypów, które powoli przełamujemy - skwitował gość Czwórki.
Więcej o akcji "Polonijny społecznik roku" w nagraniu z "Europejskiego Lunchu".
ac/pj

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Europolis realizuje wizję inteligentnych miast

Ostatnia aktualizacja: 11.08.2014 10:00
Ekologia, ścisła współpraca mieszkańców i urzędników to tylko część założeń akcji "Europolis. Inteligentne miasta przyszłości". - To miasta i rozmaite instytucje mają być przyjazne dla nas, a nie na odwrót. Musimy czuć się w nich dobrze - przekonywała w Czwórce Iga Kamocka z fundacji Schumana.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Berlin - jedź tam na Erasmusa

Ostatnia aktualizacja: 18.08.2014 14:00
Stolica Niemiec kusi energią, przyciąga młodych ludzi. Daje możliwości rozwoju, jest miastem z artystyczno-dekadenckim klimatem, w dodatku o niskich cenach.
rozwiń zwiń