X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

Międzynarodowy Festiwal Filmowy Nowe Horyzonty. Kino zmysłów i cielesności

Ostatnia aktualizacja: 14.07.2019 18:00
- Od pierwszej edycji pokazujemy kino, które dotyka, nie zawsze jest lekkie i wakacyjne. Chodzi o radykalność, bezkompromisowość, prowokację. W tym roku motywem przewodnim będzie ciało i cielesność - opowiadał Marcin Pieńkowski, dyrektor artystyczny festiwalu.  
Audio
  • O Międzynarodowym Festiwalu Filmowym Nowe Horyzonty opowiada Marcin Pieńkowski (Hrapkowidz/Czwórka)
Kadr z filmu Mowa ptaków w reż. Xaverego Żuławskiego
Kadr z filmu "Mowa ptaków" w reż. Xaverego ŻuławskiegoFoto: MFF Nowe Horyzonty/Mat. pras.

Niebawem rusza Międzynarodowy Festiwal Filmowe Nowe Horyzonty we Wrocławiu. Hasło tegorocznej, 19. odsłony brzmi "Kino, które dotyka". - Żyjemy w dziwnych czasach: pruderyjnych, a z drugiej strony bardzo bezpruderyjnych. Ciało stało się tematem politycznym, kulturowym, jest tematem tabu. Z drugiej strony wystarczy włączyć jakikolwiek teledysk, i okazuje się, że tancerki występują w nim prawie nago. Nam jednak nie chodzi o szok, w naszym kinie wygląda to zupełnie inaczej - mówił gość Czwórki.

Tym razem festiwal otworzy więc film "Portret kobiety w ogniu" w reż. Céline Sciamma. - Moglibyśmy zacząć filmem Pedro Almodovara, ale to właśnie ten film nas uwiódł, bo ma powiew świeżości - mówił Marcin Pieńkowski. - To kino bardzo emocjonalne, subtelne i piękne, jednocześnie świetnie zagrane, film o miłości niemożliwej, niekonwencjonalny melodramat. Podczas festiwalu zobaczymy też m.in. "Mowę ptaków" Xaverego Żuławskiego na podstawie scenariusza jego ojca.

Tegoroczna odsłona wystartuje we Wrocławiu już 25 lipca i potrwa 10 dni. O tym, co jeszcze będzie się działo podczas festiwalu, ale także o polskim i europejskim kinie i o kanonach kobiecego piękna w Europie i na świecie - w nagraniu rozmowy ze studia Czwórki.

Zapraszamy także do wysłuchania nagrania całej audycji "Hrapkowidz", 14.07.2019 >>> Agnieszka Grochowska opowiedziała Beacie Kwiatkowskiej o filmie "Moja gwiazda. Teen Spirit".

***

Tytuł audycji: Hrapkowidz

Audycję prowadzi: Błażej Hrapkowicz

Gość: Marcin Pieńkowski (dyrektor artystyczny festiwalu)

Data emisji: 14.07.2019

Godzina emisji: 14.08

kd/kul

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Strach przed spoilerem. Nowa fobia?

Ostatnia aktualizacja: 01.07.2019 18:00
Czy obsesyjny wręcz strach przed spolierami to nowe zjawisko? A może chodzi po prostu o chęć przeżywania filmu w sposób świeży i zgodny z intencjami twórców?
rozwiń zwiń