Kampanie społeczne muszą zaskakiwać

Ostatnia aktualizacja: 24.10.2011 09:37
- Takie akcje czasem trafiają, a czasem nie. A przecież reklamy produktów, hasła reklamowe zawsze pamiętamy - ocenia reporterka Czwórki, Kasia Tarnopolska.
Audio
  • Kampanie społeczne nie trafiają i nie alarmują!

To, że kampanie społeczne nie zawsze przebijają się do naszej świadomości, wynika z tego, że z reklamą spotykamy się właściwie na każdym kroku, czytając gazetę, jadąc tramwajem, albo nawet zaglądając do lodówki. Banery promujące akcje społeczne muszą być więc bardziej agresywne.

- Kampanie ekologiczne powinny być bardziej wyraziste, przestrzegające, a przede wszystkim muszą budzić kontrowersje i dyskusje - ocenia Agnieszka Łukasiewicz, niezależny specjalista do spraw marketingu.

W Polsce trwa właśnie kampania społeczna "Generation awake". Stoi za nią Komisja Europejska, która alarmuje, że w Polsce, w Czechach i w Wielkiej Brytanii marnuje się najwięcej żywności i energii. - W Polsce powinniśmy myśleć o tym, żeby zmieniać swoje przyzwyczajenia, temu służy ta akcja - tłumaczy Zbigniew Gniatkowski, przedstawiciel Komisji Europejskiej w Polsce.

Jakie akcje mają szansę w najbliższej przyszłości przebić się do naszej świadomości? Posłuchaj "Poranka".

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Zostań wolontariuszem na Euro 2012 (wideo)

Ostatnia aktualizacja: 19.10.2011 08:15
Marta Dermańska (koordynator akcji): Kandydat na wolontariusza musi mieć ukończone 18 lat, górnej granicy wiekowej nie ma. Musi znać język angielski w stopniu umożliwiającym komunikację.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Wolontariusze w sieci

Ostatnia aktualizacja: 21.10.2011 22:00
Wirtualny wolontariat ułatwia pomaganie. Jak się włączyć w to działanie w sieci? I co możemy zrobić dla innych siedząc przed komputerem? Podpowiadamy.
rozwiń zwiń