X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

Jak kobiety budują siłę gospodarki?

Ostatnia aktualizacja: 07.10.2019 20:26
W Polsce kobiety są lepiej wykształcone od mężczyzn – 44% z nich ma wyższe wykształcenie. Są też często cenione przez pracodawców za dobrą organizację pracy, chęć podnoszenia kwalifikacji, empatię i lojalność wobec firmy. 
Audio
zdjęcie ilustracyjne
zdjęcie ilustracyjne Foto: shutterstock

Rośnie też liczba firm zakładanych przez kobiety – w Polsce jest to co trzecie przedsiębiorstwo. Co motywuje kobiety do otwierania własnej działalności, czy są to dziedziny wyłącznie "kobiece" i czy szklany sufit nadal jest przeszkodą w budowaniu kariery?

- Priorytetem powinno być wzmacnianie działań organizacji, które wspierają kobiety w podejmowaniu odważnych decyzji - mówiła Olga Sobieraj, przedsiębiorca marketingowy, członkini rad nadzorczych, mentor MIT. - Pracownica, która czuje, że jej kompetencje są cenne dla firmy, znajdzie sposób, by połączyć życie osobiste z zawodowym. Rolą pracodawcy powinno być i wspieranie ich w okresie przejściowym - dodawała. 


- Prowadząc jednoosobową działalność gospodarczą, jesteśmy w pracy przez cały czas. Nie mamy instrumentów, które odciążałyby np. młode pracujące matki. Warto pomyśleć o rozwiązaniach, które umożliwiłyby im skupienie się w większym stopniu na prowadzeniu biznesu – zwracała uwagę Emilia Bartosiewicz-Brożyna z organizacji Lady Business Club.

O jakich mechanizmach mowa? Jak współcześnie wyglądają biznesy prowadzone przez kobiety? Więcej na ten temat w rozmowie z ekspertkami, które gościły w studiu Czwórki. 

***

Tytuł audycji: Czat Czwórki

Prowadzi: Piotr Firan

Goście: Emilia Bartosiewicz-Brożyna (Lady Business Club), Olga Sobieraj (przedsiębiorca marketingowy, członkini rad nadzorczych, mentor MIT)

Data emisji: 7.10.2019

Godzina emisji: 15.09

ac

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Media społecznościowe. Integrują, czy szkodzą?

Ostatnia aktualizacja: 04.09.2019 21:11
Wiele mówi się o zagrożeniach związanych z mediami społecznościowymi. Tymczasem dla wielu osób mogą okazać się ratunkiem. 
rozwiń zwiń

Czytaj także

Kryzys męskości. "Zmiana zaczyna się od przyznania się do problemu"

Ostatnia aktualizacja: 10.09.2019 19:51
Współczesne kobiety są samodzielne radząc sobie na wielu zawodowych i pozazawodowych płaszczyznach, mężczyźni, coraz częściej zdejmują maski twardzieli. Tradycyjny podział ról odchodzi do przeszłości. Jak dla obu płci przebiega ta zmiana?
rozwiń zwiń

Czytaj także

Jak walczyć z wtórnym analfabetyzmem?

Ostatnia aktualizacja: 03.10.2019 08:38
Według badań PISA i OECD 40 procent Polaków nie rozumie tego, co czyta. Kolejnych 30 procent rozumie czytane treści tylko w niewielkim stopniu. Problemem staje się analfabetyzm wtórny. 
rozwiń zwiń

Czytaj także

Czy w pracy płeć ma znaczenie? Czym jest "szklany sufit"?

Ostatnia aktualizacja: 03.10.2019 08:15
Jak pokazują badania firm rekrutacyjnych, organizacje biznesowe rekrutują taką samą liczbę kobiet i mężczyzn. Jednak na tym etapie symetria się kończy.
rozwiń zwiń