X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

Tylko Fejs i Insta - co z kreatywnością?

Ostatnia aktualizacja: 08.10.2018 12:42
15 procent uczniów jest online przez ponad 5 godzin w dzień powszedni. Tylko co dziesiąty nastolatek ma pomysł na kreatywne skorzystanie z nowych technologii. 
Audio
  • Młodzież w sieci - materiał Weroniki Puszkar (Pierwsze słyszę/Czwórka)
zdjęcie ilustracyjne
zdjęcie ilustracyjneFoto: Rawpixel.com/Shutterstock.com

Polscy nastolatkowie konsumują internet trzymając w dłoni smartfon. Coraz rzadziej sięgają po laptopa, wynika ze wstępnego podsumowania badań EUKidsOnline 2018. Z gamy aktywności on-line najchętniej wybierają uczestnictwo w mediach społecznościowych.

Psycholog Igor Rotberg zwraca uwagę, że częste korzystanie z Facebooka może doprowadzić do zniżenia poczucia własnej wartości. - Czasami jest tak, że nasza samoocena jest bardzo zależna od krytyki, bądź aprobaty społecznej - mówi rozmówca Weroniki Puszkar. - Jeśli chodzi o media społecznościowe, gdzie w pierwszej warstwie jest sfera wizualna i dołącza się aspekt porównywania, dociera do nas duża ilość bodźców. Młody człowiek może odnieść wrażenie, że inni mają piękne życie, a nasze jest słabe - dodaje. 

Z badania wynika, że 1/3 uczniów twierdzi, że nauczyciele w szkole nigdy lub prawie nigdy nie zajmowali się kwestią cyberbezpieczeństwa, 40 procent młodzieży przyznaje, że w szkołach nie ma ustalonych zasad korzystania z internetu. A jak wygląda sprawa hejtu? Czemu tak łatwo "nienawidzić w sieci"?

***

Tytuł audycji: Pierwsze słyszę

Prowadzi: Kamil Jasieński

Materiał: Weronika Puszkar

Data emisji: 8.10.2018

Godzina emisji: 7.17

pj/ac

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Młodzi na rynku pracy. "Niepewni, często bez planu"

Ostatnia aktualizacja: 23.07.2018 16:30
Z ostatnich badań Eurostatu wynika, że bezrobocie wśród osób poniżej 25. roku życia w całej Unii Europejskiej wynosi średnio 16 proc. Jak sytuacja wygląda w Polsce?
rozwiń zwiń

Czytaj także

"Czyściciele internetu". W sieci widzą więcej niż Ty

Ostatnia aktualizacja: 27.09.2018 11:05
Niewiele o nich wiadomo. Kim są? Gdzie mają biura? Co oglądają każdego dnia? I czemu dzięki nim jesteśmy bezpieczniejsi? O filmie "Czyściciele internetu" i tym niełatwym zawodzie rozmawialiśmy w Czwórce. 
rozwiń zwiń