X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

Włoska muzyka z czasów Monteverdiego

Ostatnia aktualizacja: 02.10.2018 15:00
W audycji wysłuchaliśmy retransmisji koncertu La Cetra Baroque Orchestra, która wykonała program złożony z utworów XVII-wiecznych włoskich kompozytorów.
La Cetra Baroque Orchestra
La Cetra Baroque OrchestraFoto: materiały prasowe

Program:

Marco Uccellini Aria quinta sopra La Bergamasca, Claudio Monteverdi Disprezzata Regina– z opery L’incoronazione di Poppea, Tarquinio Merula Folle è ben che si crede op. 13 nr 6, Ballo detto Polliccio, Claudio Monteverdi Si dolce è il tormento z Quarto scherzo delle ariose vaghezze, Dario Castello Sonata XV a quattro, Luciano Berio Sequenza III, Biagio Marini Passacaglia a quattro, Claudio Monteverdi Il Combattimento di Tancredi e Clorinda

Wyk. La Cetra Baroque Orchestra pod dyrekcją Johannesa Kellera, solistka: Magdalena Kožená – mezzosopran (Verbier, 03.08.2018)

***

Tytuł audycji: Filharmonia Dwójki

Prowadził: Marcin Majchrowski

Data emisji: 3.10.2018

Godzina emisji: 19.00

bch/pg

Zobacz więcej na temat: muzyka klasyczna barok
Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Paavo Järvi: symfonie Brahmsa to cud inżynierii

Ostatnia aktualizacja: 04.08.2017 12:00
– U niego wszystko jest ze sobą połączone, każda najmniejsza nuta nie jest napisana przypadkowo. Każde oznaczenie, każdy klucz, znak mają swój głęboko przemyślany cel – mówił estoński dyrygent w przerwie koncertu BBC Proms, podczas którego zabrzmiała m.in. Brahmsowska II Symfonia D-dur.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Martyna Pastuszka: Fasch był zakochany w dźwięku oboju

Ostatnia aktualizacja: 03.03.2018 13:10
- Wydaje się, że Johann Friedrich Fasch nie zrobił takiej kariery jak Bach, czy Händel, ponieważ pozostał lokalny, nie ruszał się z Niemiec - mówiła w Dwójce koncertmistrzyni {oh!} Orkiestry Historycznej.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Giuliano Carmignola: Włosi nie mają monopolu na wykonywanie muzyki Vivaldiego

Ostatnia aktualizacja: 31.05.2018 18:04
- Przy takim dostępie do informacji i nagrań, skrzypkowie azjatyccy mogą z powodzeniem wykonywać włoską muzykę, nie trzeba do tego być Włochem. Nie ma nic specjalnego we włoskiej duszy. Dziś wszyscy mogą grać Vivaldiego w najlepszy możliwy sposób - mówił w Dwójce Giuliano Carmignola, jedna z najbardziej znanych postaci sceny barokowego wykonawstwa.
rozwiń zwiń