X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

"Córcia". Relacja matka-córka i profesor Mona

Ostatnia aktualizacja: 25.05.2018 13:20
- Chciałyśmy przedstawić relację matka-córka w wielu aspektach - mówią twórczynie spektaklu "Córcia". - Wydaje mi się, że na pewno przedstawienie jest poruszające i na pewno uderza w czułe struny relacji matki z córką, które prawdopodobnie dla wiekszości ludzi są istotne - dodają. 
Audio
  • Twórczynie spektaklu "Córcia" opowiadają o tym przedstawieniu i relacji w nim ukazanej (Stacja Kultura/Czwórka)
zdjęcie ilustracyjne
zdjęcie ilustracyjneFoto: pixabay

- Najtrudniejsze w tej relacji jest ścisłe połączenie mamy i córki, niezależnie od wieku, nawet jeśli mieszkają osobno to są bardzo związane - mówią goście Kasi Dydo. - Wewnętrznie dzieje się taki proces, który w psychologii nazywamy odseparowaniem. Odseparowanie od mamy jest niezwykle trudne, mimo tego że córka może mieć swój dom, męża, dzieci - wyjaśniają. 

Punktem wyjścia dla stworzenia tego spektaklu do Justyny Dworczyk i Kasi Szaulińskiej było wspólne wyjście do teatru. Goście Czwórki na co dzień zajmują się psychoterapią, ale mają niezrealizowane wizje artystyczne. Tworząc "Córcie" postanowiły się sprawdzić. 

Do realizacji przedstawienia wykorzystały też pomoc licznych znajomych Justyny Dworczyk ze szkoły filmowej. A o czym jest ten spektakl? Co relacji matki z córką daje profesor Mona, a może coś zabiera? Jak psychoterapeutki odnalazły się na teatralnej scenie? Zapraszamy do wysłuchania audycji. 

Spektakl "Córcia" można zobaczyć w warszawskim Teatrze WARSawa, 26 i 27 maja. 

***

Tytuł audycji: Stacja Kultura

Prowadzi: Kasia Dydo

Goście: Justyna Dworczyk (producentka, aktorka), Kasia Szaulińska (autorka sztuki) 

Data emisji: 25.05.2018

Godzina emisji: 10.16

pj

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Antoni Scardina: grając, zawsze idę na żywioł

Ostatnia aktualizacja: 06.04.2018 13:05
Antek Scardina, 15-letni aktor dubbingowy, na koncie ma już m.in. role w spektaklu "Piotruś Pan", czy filmie "Twój Vincent". Był też filmowym synem Króla Lwa, poznał Minionki i znany jest z telewizyjnego wokalego show. 6 kwietnia na ekrany polskich kin wszedł kolejny obraz z jego udziałem "Luis i Obcy".
rozwiń zwiń

Czytaj także

Co słychać w teatrze? "Kontrapunkt" i Warszawskie Spotkania Teatralne

Ostatnia aktualizacja: 24.05.2018 15:00
- W Szczecinie już za chwilę rusza Przegląd Teatrów Małych Form "Kontrapunkt", o którym mówi się, że jest barometrem kondycji współczesnego teatru - mówi Michał Piwowarek.
rozwiń zwiń