X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

Kultowe znaki graficzne Karola Śliwki

Ostatnia aktualizacja: 21.06.2019 13:02
"Klucz kulturowy" odwiedzi wystawę "Karol Śliwka. Polskie Projekty Polscy Projektanci" w Instytucie Wzornictwa Przemysłowego w Warszawie.
Zdj. ilustracyjne
Zdj. ilustracyjneFoto: Pixabay.com/Public Domain

Prace tego wszechstronnego twórcy od 60 lat obecne są w przestrzeni publicznej. Na co dzień nie zastanawiamy się nad tym, kto stoi za projektem opakowania, okładki płyty czy książki, znaczka lub plakatu. A co dopiero kiedy chodzi o znak graficzny reprezentujący firmę. Karol Śliwka jest autorem ponad 400 takich znaków, które znamy z naszego otoczenia a niektóre z nich są dziś uznawane za kultowe.

***

Na audycję z cyklu "Klucz kulturowy" w sobotę (22.06) o godzinie 15.05 zaprasza Justyna Majchrzak.

Zobacz więcej na temat: Czwórka grafika
Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Barrakuz - graficzka, która nie znosi nudy

Ostatnia aktualizacja: 23.10.2018 15:01
- Zawsze ciągnęło mnie do kierunków plastycznych. Moi rodzice zawsze byli bardzo liberalni i nie ogarniczali mnie w tym, co chciałam robić, ale nigdy nie złożyłam papierów na ASP - mówiła Beata Śliwińska, graficzka, znana pod pseudonimem Barrakuz.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Iga Chmielewska: żyjemy w czasach Instagrama i absurdalnych kanonów piękna

Ostatnia aktualizacja: 12.12.2018 13:00
Iga Chmielewska jest rysowniczką, twórczynią fanpage’a "Bardzo brzydkie rysunki", który w tej chwili gromadzi ponad 300 tys. fanów. Dlaczego powstały i o czym opowiadają?
rozwiń zwiń