X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

Modę i mięso wystawia się tak samo

Ostatnia aktualizacja: 19.06.2012 15:51
- Odpowiednie ułożenie towaru na półkach sprawia, że klient przechodzi przez wszystkie działy i bierze ze sobą więcej. – mówiła w Czwórce Joanna Pytlewska, projektantka mody, prowadząca warsztaty visual merchandisingu.
Audio
  • Joanna Pytlewska o projektowaniu witryn sklepowych

Visual merchandising (VM), to nic innego jak sztuka wykładania towaru w ten sposób, by wpływać na zachowania klienta. – Tak naprawdę ta dziedzina istnieje odkąd tylko pojawił się handel – mówiła w audycji "Pod lupą" Joanna Pytlewska. Dawniej sprzedawcy wystawiali swój towar na kocach i skórach, dziś wystawy sklepowe komponowane są według wielu reguł. - Przede wszystkim witryna powinna zachęcać do wejścia do sklepu i pokazywać czym się charakteryzuje dana marka. Tuż po wejściu widoczne powinny być promocje i to, co jest na czasie, czego ludzie w danym momencie szukają – radził gość Justyny Dżbik.

VM rozwinęło się wtedy, kiedy huty szkła zaczęły produkować wielkie tafle szkła. Sklepowe witryny na głównych ulicach Londynu i Paryża stały się wielkie i zaczęły przypominać mini teatry. Do ich projektowania częstokroć zatrudniano artystów. VM zajmowali się między innymi Andy Warhol i Salvador Dali.

Więcej na temat projektowania wystaw sklepowych dowiesz się słuchając nagrania audycji.

bch

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Warto być ekspalaczem

Ostatnia aktualizacja: 07.06.2012 09:00
20% nikotynistów wstaje w nocy by zapalić papierosa. Oni też mają szansę na wyjście z nałogu, a pomaga w tym kampania Komisji Europejskiej "Ekspalacze".
rozwiń zwiń

Czytaj także

Chcą zrobić z Warszawy warzywną Hawanę

Ostatnia aktualizacja: 14.06.2012 15:51
- W stolicy Kuby ponad 80% warzyw pochodzi z upraw miejskich, chciałybyśmy rozwinąć tę ideę i u nas – mówiły w Czwórce dziewczyny z grupy Precel, które opowiedziały w Czwórce o ogrodzie warzywnym założonym przez nie na Pradze.
rozwiń zwiń

Czytaj także

"Najwięcej zdjęć robimy prezesom"

Ostatnia aktualizacja: 15.06.2012 16:52
Szeregowym pracownikom robione są standardowe portrety tzw. główki. Bardziej kreatywne sesje, "w marynarce i bez", wykonywane są kadrze zarządzającej. W Czwórce rozmawialiśmy o fotografii korporacyjnej.
rozwiń zwiń