X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

Jak być wydawcą i przeżyć

Ostatnia aktualizacja: 10.02.2013 12:33
W czasach rozwoju elektronicznych mediów, w kraju, w którym poziom czytelnictwa nie należy do najwyższych – co robić, by mimo wszystko publikować dobrą literaturę?
Audio
Jak być wydawcą i przeżyć
Foto: Brewbooks/Flickr, lic. CC

"Nie trzeba palić książek, żeby zniszczyć kulturę. Wystarczy, by ludzie przestali je czytać"
Ray Bradbury
– Mamy dwie grupy ludzi, którzy pracują w polskim sektorze wydawniczym: osiemdziesiąt, może nawet dwieście wydawnictw, które przynoszą jakiś dochód, i około dwóch tysięcy wydawnictw, gdzie ludzie tracą swoje pieniądze – mówił w Dwójce Piotr Dobrołęcki. O tym, jak utrzymać się na rynku, wydając literaturę ambitną, skierowaną do niemasowego odbiorcy; jak znaleźć pomysł na dobre wydawnictwo, dyskutowaliśmy w "Tyglu literackim".
Naszymi gośćmi byli: Krystyna Bratkowska (Wydawnictwo Nisza), Piotr Dobrołęcki (Magazyn Literacki "Książki" i "Wyspa" – Kwartalnik Literacki), Wiesław Uchański (Wydawnictwo Iskry), Rafał Skąpski (Państwowy Instytut Wydawniczy; prezes Polskiego Towarzystwa Wydawców Książek) oraz Stanisław Rosiek (słowo / obraz terytoria).
Audycję przygotowały Dorota Gacek i Elżbieta Łukomska.


Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Podwyżka ksera sposobem na bankructwo wydawnictw

Ostatnia aktualizacja: 09.08.2010 08:18
Firmy wydające książki naukowe i techniczne znalazły się na skraju bankructwa, bo ich publikacje coraz częściej są kopiowane - pisze "Dziennik Gazeta Prawna". Nie mogąc sobie poradzić z piratami zaatakowały producentów papieru.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Wszystkie książki świata

Ostatnia aktualizacja: 23.04.2012 11:32
Zapisano w nich wszystko: od ukrytych losów ludzkości po dokładną datę naszej śmierci. Gigantyczna Biblioteka, którą tworzą – fascynująca i tajemnicza – jest tak naprawdę nieskończona. 23 kwietnia obchodziliśmy Światowy Dzień Książki.
rozwiń zwiń