X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

Festiwal Filmów Jednominutowych. Ile można opowiedzieć w 60 sekund?

Ostatnia aktualizacja: 08.10.2019 14:08
Już 16 i 17 października w Gdańsku odbędzie się 14. odsłona Festiwalu Filmów Jednominutowych. W konkursie mogą wziąć udział zarówno profesjonaliści jak i amatorzy. Obowiązuje jedna zasada: film nie może trwać dłużej, niż 60 sekund.
Audio
  • Jednominutówki. Ile kina zmieści się w minucie? (Stacja kultura/Czwórka)
Ілюстрацыйны здымакFoto: Myvisuals/Shutterstock

Co można zrobić w minutę? Do głowy przychodzą nam takie czynności, jak wysłanie wiadomości czy zaparzenie herbaty. Statystyki pokazują, że Anglicy w ciągu 60 sekund wypijają jej aż 114 583 filiżanek. Ale czy tyle czasu wystarczy, żeby opowiedzieć w kinie ciekawą historię? Organizatorzy Festiwalu Filmów Jednominutowych w Gdańsku po raz 14. przekonują, że tak. 

- Zobaczymy tu cały przekrój gatunkowy. Od horrorów i filmów sci-fi, po zupełnie poważne treści. Zdarzały się już filmy pokazujące proces ludzkiego życia, zarówno wątki komediowe jak i dramatyczne - wyliczał Bartosz Filip, współorganizator festiwalu. Płaszczyznę dyskusji znajdą tu też filmowi opowiadacze, bo po raz pierwszy, w ramach tej odsłony imprezy rusza "Total recall" - Międzynarodowy Festiwal Renarracji Filmów. 

Oprócz bogatego menu filmowego goście festiwalu będą mieli okazję spotkać się również z twórcami filmowymi (m.in. reżyserem Bartoszem Kruhlikiem) i internetowymi Dawidem Adamkiem i Agnieszką Pisarek z kanału "Sfilmowani". O programie opowiadał współorganizator imprezy Bartosz Filip. Więcej na ten temat w nagraniu. 

***

Tytuł audycji: Stacja Kultura

Prowadzi: Kasia Dydo

Gość: Bartosz Filip (współorganizator Festiwal Filmów Jednominutowych - Nadbałtyckie Centrum Kultury w Gdańsku)

Data emisji: 8.10.2019

Godzina emisji: 10.30

ac/pj

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Berlinale 2019. Uczucia są polityczne, a świat egoistyczny

Ostatnia aktualizacja: 11.02.2019 14:50
Międzynarodowy Festiwal Filmowy w Berlinie zalicza się do najważniejszych tego typu imprez na świecie. - W Berlinale Palast na placu Poczdamskim nie milkną dyskusje o kinie, w tym także o najnowszym filmie Fatiha Akina - relacjonuje Beata Kwiatkowska.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Product placement czy reklama natywna? Co kupujemy po wyjściu z kina?

Ostatnia aktualizacja: 11.08.2019 15:56
Product placement w filmach i serialach to bardzo popularna forma reklamy. Kinowe hity, czy telewizyjne serie są wdzięcznym tłem promocji rozmaitych usług i produktów. Na całym świecie znani bohaterowie używają sprzętów, lub zajadają się produktami, które później możemy dostać w sklepach. 
rozwiń zwiń

Czytaj także

"Między morzem a oceanem", "To: Rozdział 2", "Ból i blask". Premiery filmowe poleca Maciej Kędziora

Ostatnia aktualizacja: 06.09.2019 12:44
- Mam pewien problem z twórczością Pedro Almodóvara. Jego ostatnie filmy - "Julietta" i "Przelotni kochankowie" nie przypadły mi do gustu. "Ból i blask" można jednak z całą pewnością nazwać arcydziełem - mówił redaktor portalu Filmawka.pl Maciej Kędziora.
rozwiń zwiń

Czytaj także

"Sukcesja", "The OA", "Holistyczna agencja detektywistyczna Dirka Gently’ego". Seriale poleca Kaja Klimek

Ostatnia aktualizacja: 12.09.2019 21:29
Po dwóch sezonach z platformy Netflix znika serial "The OA". To serial z ganunktu fantasy, którego fabuła skupia się wokół postaci granej przez Brit Marling, która jest również pomysłodawczynią i współscenarzystką serii.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Premiery tygodnia. "Historyczny bryk", "ciepła satyra" i "inspirowana Lemem opowieść o relacji"

Ostatnia aktualizacja: 13.09.2019 13:20
Na ekranach polskich kin możemy już oglądać "Piłsudskiego" Michała Rosy, kontynuację serialu "Downton Abbey" i "Głos Pana". 
rozwiń zwiń