Barwy kampanii społecznej

Ostatnia aktualizacja: 23.08.2012 11:00
Kampanie społeczne powinny zmuszać do myślenia, niekoniecznie zaś muszą szokować i słono kosztować. Jak samemu przygotować taką akcję radzą fachowcy z Creative Studio.
Audio
  • Kasia Tarnopolska sprawdza, jak się robi kampanię społeczną.

Kampania społeczna to nic innego, jak kampania promocyjna, tyle że jej celem nie jest promocja produktu czy usługi, która ma przynieść zysk. W kampanii społecznej promuje się ideę .

 - Zależy nam, żeby nasze filmy nie były tylko zlepkiem pustych obrazów, ale żeby prowokowały do myślenia - tłumaczy Filip Zawadzki z Creative Studio . - Więc już na etapie tworzenia samej kreacji staramy się uniknąć banału.

Creative Studio działa w Krakowie, a w dorobku ma m. in. kampanie poświęcone legalnej kulturze i schizofrenii.

 - Każdy filmik jest naszą własną kreacją. Wszystko tworzymy sami, albo z pomocą przyjaciół - przyznaje rozmówca Kasi Tarnopolskiej. - Ale, że kamera nie wszystkich lubi, czasami musimy komuś odmówić. I dodaje: - Raczej nie płacimy osobom, które wystepują w naszych produkcjach. Chcemy, żeby angażowały się w projekt dla idei, a nie dla przelewu na konto .

Czy na kampanii można zarobić u jak wygląda produkcja spotu społecznego dowiesz się słuchając materiału Kasi Tarnopolskiej.


kul

Czytaj także

Stój, bo strzelam! Kto powinien nosić broń?

Ostatnia aktualizacja: 25.07.2012 14:00
Broń zwiększa poczucie bezpieczeństwa twierdzą niektórzy. Inni mówią o rosnącej liczbie przestępstw z jej użyciem. Kto w Polsce może mieć broń? Czy nasze przepisy, dotyczące jej posiadania powinny być bardziej liberalne?
rozwiń zwiń

Czytaj także

Hejterzy na cenzurowanym

Ostatnia aktualizacja: 14.08.2012 14:45
"Wyrzućmy z kraju, zabijmy, zabierzmy im..." - z badań wynika, że co 10 wpis na forach jest agresywny i nienawistny. Czy cenzura w sieci powstrzyma ten proces?
rozwiń zwiń

Czytaj także

Muzyka, sieć, ściąganie. Czy razem to legalne?

Ostatnia aktualizacja: 17.08.2012 18:53
Komisja Europejska bierze pod lupę internetowe serwisy oferujące muzykę, a Czwórka sprawdza co możemy na tym zyskać. Będzie taniej i łatwiej, a może wręcz odwrotnie. Posłuchaj, czego możemy się spodziewać.
rozwiń zwiń