X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

Barwy kampanii społecznej

Ostatnia aktualizacja: 23.08.2012 11:00
Kampanie społeczne powinny zmuszać do myślenia, niekoniecznie zaś muszą szokować i słono kosztować. Jak samemu przygotować taką akcję radzą fachowcy z Creative Studio.
Audio
  • Kasia Tarnopolska sprawdza, jak się robi kampanię społeczną.

Kampania społeczna to nic innego, jak kampania promocyjna, tyle że jej celem nie jest promocja produktu czy usługi, która ma przynieść zysk. W kampanii społecznej promuje się ideę .

 - Zależy nam, żeby nasze filmy nie były tylko zlepkiem pustych obrazów, ale żeby prowokowały do myślenia - tłumaczy Filip Zawadzki z Creative Studio . - Więc już na etapie tworzenia samej kreacji staramy się uniknąć banału.

Creative Studio działa w Krakowie, a w dorobku ma m. in. kampanie poświęcone legalnej kulturze i schizofrenii.

 - Każdy filmik jest naszą własną kreacją. Wszystko tworzymy sami, albo z pomocą przyjaciół - przyznaje rozmówca Kasi Tarnopolskiej. - Ale, że kamera nie wszystkich lubi, czasami musimy komuś odmówić. I dodaje: - Raczej nie płacimy osobom, które wystepują w naszych produkcjach. Chcemy, żeby angażowały się w projekt dla idei, a nie dla przelewu na konto .

Czy na kampanii można zarobić u jak wygląda produkcja spotu społecznego dowiesz się słuchając materiału Kasi Tarnopolskiej.


kul

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Stój, bo strzelam! Kto powinien nosić broń?

Ostatnia aktualizacja: 25.07.2012 14:00
Broń zwiększa poczucie bezpieczeństwa twierdzą niektórzy. Inni mówią o rosnącej liczbie przestępstw z jej użyciem. Kto w Polsce może mieć broń? Czy nasze przepisy, dotyczące jej posiadania powinny być bardziej liberalne?
rozwiń zwiń

Czytaj także

Hejterzy na cenzurowanym

Ostatnia aktualizacja: 14.08.2012 14:45
"Wyrzućmy z kraju, zabijmy, zabierzmy im..." - z badań wynika, że co 10 wpis na forach jest agresywny i nienawistny. Czy cenzura w sieci powstrzyma ten proces?
rozwiń zwiń

Czytaj także

Muzyka, sieć, ściąganie. Czy razem to legalne?

Ostatnia aktualizacja: 17.08.2012 18:53
Komisja Europejska bierze pod lupę internetowe serwisy oferujące muzykę, a Czwórka sprawdza co możemy na tym zyskać. Będzie taniej i łatwiej, a może wręcz odwrotnie. Posłuchaj, czego możemy się spodziewać.
rozwiń zwiń