Barwy kampanii społecznej

Ostatnia aktualizacja: 23.08.2012 11:00
Kampanie społeczne powinny zmuszać do myślenia, niekoniecznie zaś muszą szokować i słono kosztować. Jak samemu przygotować taką akcję radzą fachowcy z Creative Studio.
Audio
  • Kasia Tarnopolska sprawdza, jak się robi kampanię społeczną.

Kampania społeczna to nic innego, jak kampania promocyjna, tyle że jej celem nie jest promocja produktu czy usługi, która ma przynieść zysk. W kampanii społecznej promuje się ideę .

 - Zależy nam, żeby nasze filmy nie były tylko zlepkiem pustych obrazów, ale żeby prowokowały do myślenia - tłumaczy Filip Zawadzki z Creative Studio . - Więc już na etapie tworzenia samej kreacji staramy się uniknąć banału.

Creative Studio działa w Krakowie, a w dorobku ma m. in. kampanie poświęcone legalnej kulturze i schizofrenii.

 - Każdy filmik jest naszą własną kreacją. Wszystko tworzymy sami, albo z pomocą przyjaciół - przyznaje rozmówca Kasi Tarnopolskiej. - Ale, że kamera nie wszystkich lubi, czasami musimy komuś odmówić. I dodaje: - Raczej nie płacimy osobom, które wystepują w naszych produkcjach. Chcemy, żeby angażowały się w projekt dla idei, a nie dla przelewu na konto .

Czy na kampanii można zarobić u jak wygląda produkcja spotu społecznego dowiesz się słuchając materiału Kasi Tarnopolskiej.


kul

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Stój, bo strzelam! Kto powinien nosić broń?

Ostatnia aktualizacja: 25.07.2012 14:00
Broń zwiększa poczucie bezpieczeństwa twierdzą niektórzy. Inni mówią o rosnącej liczbie przestępstw z jej użyciem. Kto w Polsce może mieć broń? Czy nasze przepisy, dotyczące jej posiadania powinny być bardziej liberalne?
rozwiń zwiń

Czytaj także

Hejterzy na cenzurowanym

Ostatnia aktualizacja: 14.08.2012 14:45
"Wyrzućmy z kraju, zabijmy, zabierzmy im..." - z badań wynika, że co 10 wpis na forach jest agresywny i nienawistny. Czy cenzura w sieci powstrzyma ten proces?
rozwiń zwiń

Czytaj także

Muzyka, sieć, ściąganie. Czy razem to legalne?

Ostatnia aktualizacja: 17.08.2012 18:53
Komisja Europejska bierze pod lupę internetowe serwisy oferujące muzykę, a Czwórka sprawdza co możemy na tym zyskać. Będzie taniej i łatwiej, a może wręcz odwrotnie. Posłuchaj, czego możemy się spodziewać.
rozwiń zwiń