X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

Interaktywne lustro. Pokaże to, co lubisz

Ostatnia aktualizacja: 21.04.2017 10:52
Interaktywne lustro wyświetla nie tylko godzinę czy inne podstawowe informacje, ale również pozwala przeglądać w sklepie produkty, zmieniać ich kolor czy wybierać spośród dostępnych rozmiarów. O tym całkiem nowym gadżecie w Czwórce opowiadał jego twórca Arkadiusz Adamek.
Audio
  • Jak działa interaktywne lustro? (TOP - Trochę Optymizmu Popołudniem/Czwórka)
Kuba Marcinowicz i Arkadiusz Adamek
Kuba Marcinowicz i Arkadiusz Adamek Foto: Czwórka

- Na interaktywnym lustrze możemy wyświetlać dowolne treści, także marketingowe. Lustro naturalnie przyciąga spojrzenie i dzięki temu skupia uwagę każdej osoby - tłumaczył Arkadiusz Adamek. - Chcemy walczyć ze zjawiskiem banner blindness, które polega na tym, że ignorujemy treści reklamowe, bo jest ich na przykład po prostu za dużo - przekonywał.

Posłuchaj też:
marcinowicz chip 1200.jpg
Chipowanie człowieka. Szansa czy zagrożenie?

Interaktywne lustro rozpozna naszą płeć, wiek i emocje, by wyświetlić pasującą do tych atrybutów reklamę. Zastosowań ma bardzo wiele. A w jakich branżach znajdzie zastosowanie, jaki był proces powstawania projektu oraz ile nieszczęśliwych lat przynosi zbicie interaktywnego lustra - tego dowiecie się, słuchając nagrania całej rozmowy z Czwórkowego studia.

***

Tytuł audycji:  TOP - Trochę Optymizmu Popołudniem

Prowadzi: Kuba Marcinowicz

Gość: Arkadiusz Adamek (twórca interaktywnego lustra)

Data emisji: 20.04.2017

Godzina emisji: 18.15

jsz/mg

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Hololensy. Czy zrewolucjonizują nasze życie?

Ostatnia aktualizacja: 16.03.2017 17:47
Tym razem w audycji "TOP - Trochę Optymizmu Popołudniem" testujemy gadżet, dzięki któremu możemy przebywać w dwóch światach jednocześnie - rzeczywistym i wirtualnym. A pomagają nam w tym eksperci: Łukasz Leśniak i Paweł Ruszlewski.    
rozwiń zwiń

Czytaj także

Moda i nowe technologie. Zaczynają być od siebie zależne?

Ostatnia aktualizacja: 23.03.2017 12:55
Moda i technologia, czyli #fashiontech - zagadnienia z pozoru bardzo odległe w połączeniu pozwalają kreować trendy,  które następnie wykorzystuje się w innych branżach.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Mediaworkerzy. Czy zastąpią ich automaty i boty?

Ostatnia aktualizacja: 06.04.2017 13:57
Szybko, bez literówek i lepiej niż człowiek? Tak, podobno, w niedalekiej przyszłości będzie pracowała sztuczna inteligencja, pisząca wiadomości na temat aktualnych światowych wydarzeń.  
rozwiń zwiń