X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

Londyn bez reklam śmieciowego jedzenia - dla zdrowia dzieci

Ostatnia aktualizacja: 06.12.2018 13:59
Sadiq Khan, burmistrz Londynu wprowadza zakaz reklamowania kebabów, hamburgerów i słodyczy we wszystkich środkach komunikacji miejskiej. To jeden z kroków w walce z otyłością najmłodszych. 
Audio
  • Londyn bez reklam śmieciowego jedzenia - materiał Martyny Ogonek (Pierwsze słyszę/Czwórka)
zdjęcie ilustracyjne
zdjęcie ilustracyjneFoto: Anntuan/Shutterstock.com

Zakaz reklamy produktów o wysokiej zawartości soli, tłuszczów i cukrów ma wejść w życie w lutym 2019 roku. Znany angielski mistrz kuchni Jamie Oliver już wyraził swoje poparcie dla tej inicjatywy. Zakaz to reakcja na ostatnie statystyki, z których wynika, że stolica Wielkiej Brytanii boryka się z największym odsetkiem otyłych dzieci w całej Europie. 40 procent dzieci z grupy 10-11 lat ma tam nadwagę. - Ten procent, jest bardzo wysoki - komentuje Maria Jakubowska, ekspert z zakresu żywienia Fundacji Banku Ochrony Środowiska. - Problem jest naglący, bo z otyłych dzieci bardzo często wyrastają otyli dorośli - dodaje. 

Specjalistka podkreśla, że to w dzieciństwie kształtują się nasze nawyki żywieniowe. Reklamy mają wpływ na wybory dzieci. Przykłady zastosowania tego zakazu w innych miastach świata, pokazują, że może to przynieść skutek. Co jeszcze wpływa na nawyki żywieniowe dzieci - w materiale Martyny Ogonek - komentuje Joanna Neuhoff-Murawska, dietetyk z Centrum Zdrowia Dziecka. 

***

Tytuł audycji: Pierwsze słyszę

Prowadzi: Kamil Jasieński

Materiał: Martyna Ogonek

Data emisji: 6.12.2018

Godzina emisji: 8.16

pj/ac

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

To co słodkie jedz rano, a schudniesz?

Ostatnia aktualizacja: 24.10.2016 11:41
Według najnowszych badań przeprowadzonych przez izraelskich naukowców, jedzenie słodkiego na śniadanie może być zdrowe i chroni nas przed podjadaniem łakoci w ciągu dnia. W Czwórce sprawdziliśmy czy tak na pewno jest.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Chcesz schudnąć? "Nie delektuj się zapachem"

Ostatnia aktualizacja: 03.08.2017 11:30
Wąchanie jedzenia przed spożyciem przyczynia się do wzrostu wagi - ostrzegają naukowcy z Uniwersytetu Kalifornia w Berkeley. Czy to znaczy, że powinniśmy jeść z zatkanym nosem?
rozwiń zwiń

Czytaj także

Komputer przewidzi, czy popełnisz zbrodnię?

Ostatnia aktualizacja: 05.12.2018 14:24
W filmie "Raport mniejszości" z 2002 roku agent John Anderton został uznany przez Agencję Prewencji za człowieka, który popełni wkrótce morderstwo i rozpoczęto za nim pościg. Szesnaście lat później taka wizja nie jest wcale odległa od rzeczywistości.
rozwiń zwiń