Polskie Radio
Section05

firma

Jak wykorzystać potencjał technologii mobilnych w obsłudze klienta?

Według badania przeprowadzonego na zlecenie Interactive Intelligence w kwietniu 2013, dwóch na pięciu klientów, którzy kontaktowali się z contact center w ciągu ostatniego roku, posiada smartfony, a co dziesiąty posiada tablet. Jednak niewiele firm zdaje sobie sprawę z potencjału, jaki posiadają technologie mobilne w zakresie usprawnienia obsługi klienta.
Zobacz więcej na temat:  badanie mobilna firma smartfony urządzenia mobilne

Coraz mniej czasu na dostosowanie się do nowego prawa

Zwrot treści cyfrowych zakupionych w sieci jest bardzo trudny lub wręcz niemożliwy. Każdy sklep stosuje swoją własną politykę w tym zakresie. To ma się jednak zmienić za sprawą nowych przepisów UE. Polska zamierza przygotować odpowiednią ustawę jeszcze w tym roku. To oznacza coraz mniej czasu dla rodzimych sklepów na przygotowania. Za niedostosowanie się przedsiębiorcy mogą zapłacić całkowitą utratą zysków.
Zobacz więcej na temat:  e-commerce e-sklep internet prawo