X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

Konsument na wakacjach

Ostatnia aktualizacja: 07.05.2018 14:17
Czy znasz swoje prawa w przypadku opóźnienia lub odwołania lotu, zmiany warunków przed rozpoczęciem wyjazdu, reklamacji, gdy wycieczka nie spełnia oczekiwań?
Zdjęcie ilustracyjne
Zdjęcie ilustracyjneFoto: Roman Samborskyi/shutterstock.com

Prawa konsumenta w przypadku usług turystycznych to szeroki temat i bardzo aktualny, bo właśnie rozpoczynamy wiosenno-letnie wyjazdy. Co warto wiedzieć, gdzie udać się z reklamacją, ile mamy na to czasu i jakie dokumenty są niezbędne - o tym opowie Karol Brunejko z Akademickiej Poradni Prawnej UW.

***

Na audycję "Dajesz radę" we wtorek (8.05) od godz. 14.05 zaprasza Justyna Majchrzak.

pj/ac

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Zakazane pamiątki. Czego nie wolno przywozić z wakacji?

Ostatnia aktualizacja: 11.03.2015 15:40
Chusta z antylopy tybetańskiej kosztuje 10 tys. euro, wartościowe są także żółwie, które przewozi się w kartonowych pudłach. Przemyt kwitnie, bo turyści bezmyślnie chcą kupować nielegalne pamiątki.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Majówka 2018. Wyjazd z pupilem - co powinieneś wiedzieć?

Ostatnia aktualizacja: 01.05.2018 18:39
Majowy weekend jest dopiero przedsmakiem wakacyjnych wyjazdów, ale już teraz do podróżowania warto przygotować nie tylko siebie, ale też i psa czy kota.
rozwiń zwiń