Konsument na wakacjach

Ostatnia aktualizacja: 07.05.2018 14:17
Czy znasz swoje prawa w przypadku opóźnienia lub odwołania lotu, zmiany warunków przed rozpoczęciem wyjazdu, reklamacji, gdy wycieczka nie spełnia oczekiwań?
Zdjęcie ilustracyjne
Zdjęcie ilustracyjneFoto: Roman Samborskyi/shutterstock.com

Prawa konsumenta w przypadku usług turystycznych to szeroki temat i bardzo aktualny, bo właśnie rozpoczynamy wiosenno-letnie wyjazdy. Co warto wiedzieć, gdzie udać się z reklamacją, ile mamy na to czasu i jakie dokumenty są niezbędne - o tym opowie Karol Brunejko z Akademickiej Poradni Prawnej UW.

***

Na audycję "Dajesz radę" we wtorek (8.05) od godz. 14.05 zaprasza Justyna Majchrzak.

pj/ac

Czytaj także

Zakazane pamiątki. Czego nie wolno przywozić z wakacji?

Ostatnia aktualizacja: 11.03.2015 15:40
Chusta z antylopy tybetańskiej kosztuje 10 tys. euro, wartościowe są także żółwie, które przewozi się w kartonowych pudłach. Przemyt kwitnie, bo turyści bezmyślnie chcą kupować nielegalne pamiątki.
rozwiń zwiń
Czytaj także

Majówka 2018. Wyjazd z pupilem - co powinieneś wiedzieć?

Ostatnia aktualizacja: 01.05.2018 18:39
Majowy weekend jest dopiero przedsmakiem wakacyjnych wyjazdów, ale już teraz do podróżowania warto przygotować nie tylko siebie, ale też i psa czy kota.
rozwiń zwiń