Marka osobista w sieci. To nie tylko "lajki"

Ostatnia aktualizacja: 18.10.2016 10:40
- Kreowanie własnej marki w internecie wykorzystuje podobne narzędzia jak promowanie marki produktu - przekonuje w Czwórce Aleksandra Dejnarowicz, specjalistka do spraw wizerunku w mediach społecznościowych.
Audio
  • Zgłębiamy tajniki tworzenia marki osobistej w sieci (Pierwsze Słyszę/Czwórka)
Jak kreować swój wizerunek w sieci? O podstawowych krokach rozmawiamy z ekspertami
Jak kreować swój wizerunek w sieci? O podstawowych krokach rozmawiamy z ekspertamiFoto: Glow Images/East News

- W tworzeniu osobistej marki, czyli tak zwanym "personal brandingu", najważniejsze jest zadanie sobie pytania: po co to robię - dodaje. To właśnie postawienie sobie odpowiedniego celu, może zadecydować o naszym sukcesie w sieci.

Aleksandra Dejnarowicz Najważniejsze abyśmy skupiali się na jakości, a nie ilości. Nie warto być we wszystkich mediach.

Jakie są dzisiaj cele w kreowaniu własnej marki? Jak przekonuje Czwórkowa ekspertka - nie są to jedynie "lajki". Może na przykład chodzić o sprzedaż własnych usług lub dzielenie się wiedzą, doświadczeniem i informacjami na dany temat. - Najważniejsze abyśmy skupiali się na jakości, a nie ilości. Nie warto być we wszystkich mediach - tłumaczy Aleksandra Dejnarowicz.

A kto według niej jest dziś najlepiej wykreowaną postacią w polskim internecie? Oraz jakie błędy najczęściej popełniamy umieszczając treści i materiały w internecie? A także, na czym polega "cross promocja"? Tego dowiecie się z nagrania audycji.     

Posłuchaj także:
dziewczyny komputer 1200.jpg
Branża IT. "Bez kobiet wszystko runie"

***

Tytuł audycji: "Pierwsze Słyszę"

Prowadzi: Kamil Jasieński

Goście:  Aleksandra Dejnarowicz (specjalistka do spraw wizerunku w mediach społecznościowych), Maciej Szurek (twórca platformy Openversity.pl)

Data emisji: 18.10.2016

Godzina emisji: 8.15

jsz/pj

Czytaj także

Jak być niewidzialnym? "Czapka niewidka nie wystarczy"

Ostatnia aktualizacja: 12.04.2016 09:39
Płaszcze odbijające fale radiowe, okulary i stroje oszukujące obiektywy kamer - okazuje się, że istnieje odzież i gadżety, dzięki którym możemy być całkowicie niewidoczni. I to nie tylko w internecie.
rozwiń zwiń
Czytaj także

Jaki komputer do pracy, a jaki do grania?

Ostatnia aktualizacja: 27.09.2016 16:07
Podobno mniej więcej co dwa lata komputery stają się coraz szybsze i mocniejsze. Tak przynajmniej twierdzą specjaliści. Rozpoczyna się rok szkolny i akademicki, a to właśnie wtedy zwykle decydujemy się na kupno nowego sprzętu. Jak wybrać ten odpowiedni?
rozwiń zwiń
Czytaj także

Technologia 360. Przyszłość wideo nie tylko w sieci?

Ostatnia aktualizacja: 09.10.2016 17:16
Technologia 360 staje się coraz bardziej popularna. Nazywana "filmem sferycznym" polega na tym, że sceną zdjęcia staje się nie tylko to, co przed obiektywem, ale także… wokół niego.
rozwiń zwiń