X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

Marka osobista w sieci. To nie tylko "lajki"

Ostatnia aktualizacja: 18.10.2016 10:40
- Kreowanie własnej marki w internecie wykorzystuje podobne narzędzia jak promowanie marki produktu - przekonuje w Czwórce Aleksandra Dejnarowicz, specjalistka do spraw wizerunku w mediach społecznościowych.
Audio
  • Zgłębiamy tajniki tworzenia marki osobistej w sieci (Pierwsze Słyszę/Czwórka)
Jak kreować swój wizerunek w sieci? O podstawowych krokach rozmawiamy z ekspertami
Jak kreować swój wizerunek w sieci? O podstawowych krokach rozmawiamy z ekspertamiFoto: Glow Images/East News

- W tworzeniu osobistej marki, czyli tak zwanym "personal brandingu", najważniejsze jest zadanie sobie pytania: po co to robię - dodaje. To właśnie postawienie sobie odpowiedniego celu, może zadecydować o naszym sukcesie w sieci.

Aleksandra Dejnarowicz Najważniejsze abyśmy skupiali się na jakości, a nie ilości. Nie warto być we wszystkich mediach.

Jakie są dzisiaj cele w kreowaniu własnej marki? Jak przekonuje Czwórkowa ekspertka - nie są to jedynie "lajki". Może na przykład chodzić o sprzedaż własnych usług lub dzielenie się wiedzą, doświadczeniem i informacjami na dany temat. - Najważniejsze abyśmy skupiali się na jakości, a nie ilości. Nie warto być we wszystkich mediach - tłumaczy Aleksandra Dejnarowicz.

A kto według niej jest dziś najlepiej wykreowaną postacią w polskim internecie? Oraz jakie błędy najczęściej popełniamy umieszczając treści i materiały w internecie? A także, na czym polega "cross promocja"? Tego dowiecie się z nagrania audycji.     

Posłuchaj także:
dziewczyny komputer 1200.jpg
Branża IT. "Bez kobiet wszystko runie"

***

Tytuł audycji: "Pierwsze Słyszę"

Prowadzi: Kamil Jasieński

Goście:  Aleksandra Dejnarowicz (specjalistka do spraw wizerunku w mediach społecznościowych), Maciej Szurek (twórca platformy Openversity.pl)

Data emisji: 18.10.2016

Godzina emisji: 8.15

jsz/pj

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Jak być niewidzialnym? "Czapka niewidka nie wystarczy"

Ostatnia aktualizacja: 12.04.2016 09:39
Płaszcze odbijające fale radiowe, okulary i stroje oszukujące obiektywy kamer - okazuje się, że istnieje odzież i gadżety, dzięki którym możemy być całkowicie niewidoczni. I to nie tylko w internecie.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Jaki komputer do pracy, a jaki do grania?

Ostatnia aktualizacja: 27.09.2016 16:07
Podobno mniej więcej co dwa lata komputery stają się coraz szybsze i mocniejsze. Tak przynajmniej twierdzą specjaliści. Rozpoczyna się rok szkolny i akademicki, a to właśnie wtedy zwykle decydujemy się na kupno nowego sprzętu. Jak wybrać ten odpowiedni?
rozwiń zwiń

Czytaj także

Technologia 360. Przyszłość wideo nie tylko w sieci?

Ostatnia aktualizacja: 09.10.2016 17:16
Technologia 360 staje się coraz bardziej popularna. Nazywana "filmem sferycznym" polega na tym, że sceną zdjęcia staje się nie tylko to, co przed obiektywem, ale także… wokół niego.
rozwiń zwiń