Polskie Radio
Section05

gaming

Reklama a sukces gry. Jak przyciągnąć graczy?

Premiera "Cyberpunka 2077" pokazała nam jak wzorowo przeprowadzić kampanię reklamową, aby błyskawicznie zwróciły się koszty produkcji. Oszałamiające zwiastuny rozpoczęły tzw. pompowanie balonika hype'u - co oznacza, że oczekiwania odbiorców błyskawicznie rosły do niebotycznych rozmiarów, a kiedy podczas jednej z prezentacji pojawił się na scenie Keanu Reeves świat dosłownie oszalał. 
Zobacz więcej na temat:  Czwórka zabawa hobby

Premiera "Cyberpunka 2077". To najbardziej wyczekiwana gra na świecie

- Już w 2019 roku branża gier komputerowych przebiła branże filmową i muzyczną. W tym momencie jest warto około 150 miliardów dolarów rocznie - mówi Michał Stajniak, analityk rynków finansowych. Swoją premierę miała długo wyczekiwana gra "Cyberpunk 2077", która z miejsca stała się światowym bestsellerem. Jej producentem jest polska firma.
Zobacz więcej na temat:  Daniel Wydrych gra gry wideo gry komputerowe