X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

Jak nie zbankrutować, wydając jazz

Ostatnia aktualizacja: 20.04.2018 11:00
- Ludzie wchodzą do branży wydawniczej z najlepszymi intencjami. Kochają muzykę i czują potrzebę, aby płyty wciąż były wydawane. Tylko że tracą pieniądze garściami i po trzech latach nie są w stanie dłużej tego ciągnąć - opowiadali w Dwójce Seth Rosner i Yulun Wang, szefowie nowojorskiej oficyny Pi Recordings.
Audio
  • Jak nie zbankrutować, wydając jazz. Rozmowa z szefami Pi Recordings (Rozmowy improwizowane/Dwójka)
(zdjęcie ilustracyjne)
(zdjęcie ilustracyjne)Foto: Shutterstock/underworld

Benjamin Koppel 1200.jpg
O muzyce, polityce i rodzinie ze Scottem Colleyem i Benjaminem Koppelem

Na początku chcieli tylko wydać dwie płyty. Po szesnastu latach w katalogu Pi Recordings znajdują się albumy Henry’ego Threadgilla, Vijaya Iyera, Steve’a Lehmana, Amira ElSaffara, Hafeza Modirzadeha i Marca Ribota – najważniejszych muzyków jazzowych ostatnich kilkunastu lat. Znakiem rozpoznawczym oficyny jest staranny wybór wydawanej muzyki i stabilność finansowa – efekt biznesowego doświadczenie Rosnera i Wanga, pracujących wcześniej w handlu nieruchomościami i bankowości.

Yulun Wang podkreślił w audycji wagę finansowej stabilności w działalności wytwórni. - Cała frajda w wydawaniu muzyki szybko się kończy, kiedy zaczynasz tracić pieniądze - no, chyba że jesteś milionerem. Straty dość szybko podcinają skrzydła. Szosa jest usiana wrakami wytwórni, które próbowały i nie dały rady.

Szefowie Pi Recordings opowiadali, jak pracować z artystami przekonanymi o własnej nieomylności, dlaczego "mniej znaczy więcej" i w czym sprzedaż płyt różni się od sprzedaży jabłek i bananów.

***

Tytuł audycji: Rozmowy improwizowane 

Prowadzą: Tomasz Gregorczyk i Janusz Jabłoński

Goście: Seth Rosner i Yulun Wang, szefowie nowojorskiej oficyny Pi Recordings

Data emisji: 19.04.2018

Godzina emisji: 22.00

jp/bch

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Benoît Delbecq, czyli jak komponować za pomocą Excela

Ostatnia aktualizacja: 08.03.2018 13:26
W audycji francuski wirtuoz fortepianu preparowanego zabrał nas w podróż w głąb tego instrumentu, opowiadał o komponowaniu za pomocą arkusza Excel oraz o koncepcji rytmów pozornych.
rozwiń zwiń

Czytaj także

"Płyty z muzyką Boba Marleya są jak msze"

Ostatnia aktualizacja: 15.03.2018 11:14
- Jedną z najpiękniejszych rzeczy jest śpiewanie z wiarą w to, co śpiewasz. Płyty Boba są jak nabożeństwo. Kiedy gram jego piosenki, nie muszę pamiętać tekstu. Wystarczy jeden wers, bym poczuł w sercu otuchę - mówił w Dwójce Monty Alexander.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Cecil McBee: gwiazda kontrabasu i… kompozytor

Ostatnia aktualizacja: 13.04.2018 11:00
W audycji Cecil McBee opowiadał o pracy nad własną muzyką, albumie nagranym ze Zbigniewem Seifertem, aluminiowym kontrabasie i wpływie, jaki legendarna Route 66 wywarła na Tulsę w stanie Oklahoma, rodzinne miasto artysty.
rozwiń zwiń