Polskie Radio
Section05
e-commerce

Zmiany w e-handlu: 21 nowych obowiązków

Wdrożenie nowej ustawy konsumenckiej w e-handlu nie będzie bezbolesne – szczególnie dla właścicieli portali e-commerce. Zapoznanie się z przepisami nowej ustawy konsumenckiej i prowadzenie dwóch systemów obsługi klienta sprawi trudności wielu e-sklepom - uważa Anna Rak z Trusted Shops, nadającego certyfikaty jakości sklepom internetowym. Radzi też, jak podołać nowym obowiązkom.
Zobacz więcej na temat:  e-commerce e-commerce. e-sklep e-handel GOSPODARKA handel konsument prawa klienta

Zmiany w prawie konsumenckim: kto na nich zyska?

Już 25 grudnia tego roku wejdzie w życie znowelizowane prawo konsumenckie, które ma zwiększyć ochronę klientów i pomóc im w dochodzeniu swoich roszczeń. Organizacje konsumenckie zainicjowały na ten temat kampanię informacyjną, skierowaną również do przedsiębiorców. Debatę publiczną prowadzi też Europejskie Centrum Konsumenckie.
Zobacz więcej na temat:  e-commerce konsument prawo przedsiębiorca zakupy online zakupy w internecie zakupy w sieci