Skuteczny sklep internetowy w 15 minut Handel internetowy tak w Polsce jak i na świecie szybko się rozwija. Szacuje się, że w 2015 roku może stanowić aż 6% całej sprzedaży detalicznej w Polsce. Wszystko za sprawą klientów, którzy coraz częściej decydują się na zakupy w sieci. Zobacz więcej na temat: e-commerce e-sklep sklep w internecie
Cała prawda o zakupach w internecie Jeszcze sześć lat temu zakupy w sieci robiła jedna czwarta dorosłych internautów. Dziś już prawie co drugi - wynika z badania przygotowanego przez firmę Gemius dla Izby Gospodarki Elektronicznej e-Commerce Polska. Zobacz więcej na temat: e-commerce internet zakupy online zakupy w internecie zakupy w sieci
Chcesz zarobić w e-handlu? Tych błędów nie popełniaj Sklepy internetowe coraz śmielej korzystają z pozycjonowania, działań marketingowych w wyszukiwarkach czy też kampanii banerowych. Jednak nie unikają przy tym błędów, przez które zainwestowane środki nie przynoszą spodziewanych efektów. O czym zapominają e-sklepy? Zobacz więcej na temat: e-commerce e-handel e-sklep zakupy online zakupy w internecie zakupy w sieci
Nowe przepisy: nawet 36 miesięcy na zgłoszenie reklamacji Nowa ustawa wprowadzająca zapisy dyrektywy unijnej na temat handlu na odległość, wpłynie również znacząco na prawo dotyczące reklamacji. Klienci będą mogli żądać zwrotu pieniędzy już po wykryciu pierwszej usterki. Znacznemu wydłużeniu ulegnie też czas na złożenie reklamacji po odkryciu wady, z 2 miesięcy do roku. Jaki wpływ mogą mieć nowe regulacje na działanie sklepów? Zobacz więcej na temat: e-commerce e-sklep regulacja
Prawa konsumenckie: od 2015 r klient będzie miał więcej praw Projekt ustawy o prawach konsumenta przewiduje m.in. zmiany obowiązków informacyjnych wobec konsumentów oraz umów zawieranych na odległość. Zarówno UOKiK, przedsiębiorcy, jak i rzecznicy konsumentów opowiadają się za tym, aby weszła ona w życie dopiero 1 stycznia 2015 roku, czyli później niż planowano. Zobacz więcej na temat: e-commerce konsument NBP sklep sklep internetowy
Promocje w sklepach internetowych - obalamy mity W sieci możemy znaleźć wiele produktów i usług w promocyjnych cenach. Czy kupując towar w promocji mamy takie same prawa jak w przypadku zakupu produktu ze standardowej oferty sklepu? Zobacz więcej na temat: cztery e-commerce e-handel internet prawa klienta
Promocje w sklepach internetowych - obalamy mity W sieci możemy znaleźć wiele produktów i usług w promocyjnych cenach. Czy kupując towar w promocji mamy takie same prawa jak w przypadku zakupu produktu ze standardowej oferty sklepu? Zobacz więcej na temat: e-commerce e-handel internet prawa klienta
Polski e-handel wszedł w złoty okres Rynek rozwija się bardzo szybko i wciąż daleko mu do nasycenia. Obecnie może być wart już 25 miliardów złotych, a w tym roku przekroczy 30 miliardów - pisze "Puls Biznesu". Zobacz więcej na temat: e-commerce internet zakupy zakupy w internecie
Czy osoby w wieku 55+ robią zakupy przez Internet? Osoby powyżej 55 roku życia coraz śmielej korzystają z Internetu doceniając korzyści wynikające z surfowania. Odsetek osób w wieku 55+ robiących zakupy on line stale rośnie. Zobacz więcej na temat: 55+ e-commerce e-handel internet zakupy
Jest praca w Internecie Branża e-commerce w Polsce od lat dynamicznie rośnie. Eksperci szacują, że wartość polskiego rynku e-zakupów powinna wynieść na koniec 2013 roku około 26 mld złotych. Tak intensywny rozwój wiąże się dużym zapotrzebowaniem na nowych pracowników. Zobacz więcej na temat: allegro e-commerce internet praca
Nowe obciążenia przedsiębiorców e-commerce Właściciele sklepów internetowych mają czas do czerwca 2014 roku, aby dostosować się do nowych przepisów dotyczących e-commerce. Zmiany wynikają z obowiązku transpozycji w całej Unii Europejskiej dyrektywy regulującej między innymi sprzedaż w Internecie. Zobacz więcej na temat: e-commerce firma obciążenia informacyjne osr przedsiębiorca test regulacyjny
Tradycyjne sklepy zamienią się w wystawy Najwięksi - jak Amazon - już eksperymentują z technologią rozpoznawania obrazu. Wystarczy zdjęcie, a zakupy przenoszą się na telefon. Czy tradycyjne sklepy staną się wkrótce tylko galerią produktów, która umożliwi oglądanie, dotykanie i przymierzanie? Technologia rozpoznawania obrazu pozwala klientom sfotografować wybrany przedmiot w sklepie, a następnie kupić go taniej w sieci. Czy tradycyjne sklepy mają się czego bać? Zobacz więcej na temat: e-commerce handel sklep
Dynamiczny rozwój handlu w internecie Polski handel elektroniczny, który w ub.r. wygenerował 21,5 mld zł, będzie jedną z najszybciej rozwijających się gałęzi gospodarki. Biznes powinien to wykorzystać - informuje "Puls Biznesu". Zobacz więcej na temat: e-commerce handel internet zakupy w internecie
PIP i GIODO skontrolują e-commerce Od 2011 roku Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych przeprowadził ponad 400 kontroli. To niewielka liczba w stosunku do ilości firm przetwarzających dane osobowe w Polsce. Sytuacja ta ma się jednak w najbliższym czasie zmienić i liczba takich inspekcji może wzrosnąć do nawet kilkudziesięciu tysięcy rocznie. Wszystko za sprawą porozumienia GIODO i Państwowej Inspekcji Pracy, które przeprowadzą wspólne kontrole w firmach. Zobacz więcej na temat: bezpieczeństwo dane osobowe e-commerce firma GIODO
Nowe zasady w e-sklepach Czternaście dni zamiast dziesięciu na zwrot zakupionego w sieci towaru, łatwiejsza reklamacja wadliwego produktu, nowe możliwości dochodzenia swoich praw – to najważniejsze dla klientów e-sklepów zmiany w nowelizacji ustawy o prawach konsumenta, która zacznie obowiązywać w czerwcu przyszłego roku. Zobacz więcej na temat: e-commerce e-handel e-sklep zakupy w internecie
Kupujemy mobilnie Polski rynek handlu elektronicznego jest już wart ok. 5 mld euro i cały czas bardzo szybko się rozwija. Co dziesiąta transakcja jest dokonywana za pomocą urządzeń mobilnych. Mimo to udział tego typu handlu w całej sprzedaży detalicznej to tylko ok. 3-4 proc. Zobacz więcej na temat: cztery e-commerce e-handel internet m-commerce urządzenia mobilne
Reklama behawioralna 3.0 Skuteczność reklamy behawioralnej 3.0 determinuje kilka czynników. Niektóre, owszem, są już wykorzystywane. W oparciu o informacje o odwiedzanych stronach www i dokonanych zakupach on-line reklamodawca potrafi stworzyć profil potencjalnego klienta i dobrać reklamę z właściwym przekazem. Zobacz więcej na temat: e-commerce e-reklama m-commerce reklama behawioralna
E-zakupy za granicą W 2012 polski e-Commerce był liderem wzrostu branży w całej Europie. Wzrost sprzedaży w naszym kraju wyniósł 24 proc., przy czym średnia europejska oscylowała wokół 16 proc. Zobacz więcej na temat: cztery e-commerce sprzedaż zakupy w internecie