Jak reagować na niechciane telefoniczne oferty? Bywa, że ktoś odbiera telefon i okazuje się, że po drugiej stronie jest telemarketer próbujący skłonić do zakupu jakiegoś przedmiotu lub usługi. Zachodzimy w głowę, skąd ma on nasz numer telefonu, gdyż osoby, których dane są przetwarzane, mają prawo żądać ich usunięcia. I często korzystają z tego prawa. Zobacz więcej na temat: UOKiK rodo dane osobowe telemarketing Sława Bieńczycka
Czy telefony od telemarketerów przeszkadzają mi? Jakże często jesteśmy męczeni telefonicznie przez telemarketerów, chcących za wszelką cenę zaprosić nas na prezentację, darmowe badania albo przekonać do nowej formy inwestycji, czy ubezpieczenia… Zobacz więcej na temat: Trójka Kuba Strzyczkowski społeczeństwo call center telemarketing telefon UOKiK Andrzej Faliński Krzysztof Piasecki Monika Krasińska
Uciążliwi telemarketerzy pod lupą trzech urzędów Aż trzy urzędy walczą w Polsce z telemarketerami, tyle że niezbyt skutecznie. Pojedyncze kary nie ukrócą fali coraz bardziej uciążliwych telefonów - czytamy w "Dzienniku Gazecie Prawnej". Zobacz więcej na temat: telemarketing UOKiK
Jak się bronić przed telefonicznym nękaniem? Na telefonie wyświetla się znów ten sam numer. Konsument nie odbiera. Wie, że znów dzwoni ta sama firma, która od miesięcy chce mu coś sprzedać. Nie pomagają tłumaczenia, że nie jest zainteresowany i że nie życzy sobie takich telefonów. Zobacz więcej na temat: Roman Czejarek telemarketing telefon telefony komórkowe
RODO: od dziś koniec z natrętnym telemarketingiem Od dziś - 25 maja - zaczyna obowiązywać unijne rozporządzenie o ochronie danych osobowych. A to oznacza m.in., że telemarketer dzwoniąc do nas będzie nas musiał poinformować, skąd ma nasze dane, w jakim celu i jak długo zamierza je przetwarzać. Zobacz więcej na temat: rodo Karolina Mózgowiec dane osobowe telemarketing GOSPODARKA
Telemarketera rozpoznasz po... prefiksie numeru Komisja Europejska zaprezentowała projekt nowego rozporządzenia o e-prywatności. Zgodnie z nim telemarketerzy będą musieli używać specjalnego prefiksu informującego, że dzwonią do nas z ofertą sprzedaży towaru lub usługi. Zobacz więcej na temat: telemarketing prawo konsument Dominik Olędzki GOSPODARKA
Uwaga: telemarketing może być karalny Niedozwolony telemarketing jest kolejnym przykładem na to, że Polacy nie znają, albo nie rozumieją prawa i dotyczy to tak telemarketerów, jak i ich klientów, czyli nas samych. Zobacz więcej na temat: marketing prawo telemarketing
Proszę do mnie nie dzwonić Po wielu miesiącach przygotowań powstała "Lista Robinsonów". Każdy, kto się na nią wpisze, dostanie mniej listów reklamowych, spamu i telefonów od marketingowców - donosi "Gazeta Wyborcza". Zobacz więcej na temat: telemarketing
Zakupy online: klient chroniony prawie idealnie Kupujący przez Internet będą lepiej informowani i zyskają dodatkowe 4 dni na zwrot towaru. Lepiej chronieni będą także klienci akwizytorów czy telemarketerów. Zobacz więcej na temat: e-handel GOSPODARKA konsument NBP prawo telemarketing UOKiK
Prawa konsumenta: bat na telemarketera Wchodząca w życie 25 grudnia br. nowelizacja ustawy o prawach konsumenta wprowadzi spore zmiany w sprzedaży telefonicznej. Telemarketerzy, z którymi negatywne doświadczenia deklaruje ponad połowa konsumentów, diametralnie zmniejszą swój udział w zawieraniu umów z klientami. Zobacz więcej na temat: GOSPODARKA konsument prawo telemarketing zakupy
Masz dość wydzwaniających telemarketerów? Nadchodzi rozwiązanie problemu Telemarketerzy to prawdziwe utrapienie posiadaczy telefonów. Wszystko wskazuje na to, że niebawem problem ten zostanie rozwiązany - informuje "Gazeta Wyborcza". Zobacz więcej na temat: Gazeta Wyborcza telemarketing
Będzie bat na telemarketerów? W Sejmie rozpoczęły się prace nad przepisami, mającymi uporządkować dziki rynek telemarketingu - informuje "Dziennik Polski". Zobacz więcej na temat: marketing prasa telefonia komórkowa telemarketing telepraca
4 kroki do sukcesu Contact Center Obsługa klienta czy telemarketing – niezależnie jakie są nasze oczekiwania wobec call contact center, możemy realizować je w dwóch wariantach. Pierwszy – zlecamy działania zewnętrznemu podmiotowi, drugi – tworzymy dział w strukturze organizacji i wdrażamy własny system contact center. Zobacz więcej na temat: contact center focus telemarketing
Raport o prawie w email marketingu Wg badania przeprowadzonego przez GetResponse, marketerzy posiadają wiedzę o prawach i obowiązkach wynikających z prowadzenia tej formy akwizycji. Zobacz więcej na temat: emarketing marketing prawo raport telemarketing