X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

Coach przekonuje: kluczem do znalezienia motywacji jest... zrozumienie siebie

Ostatnia aktualizacja: 23.01.2018 13:43
Po raz kolejny nie udało się wytrwać w decyzji, by regularnie biegać? Próba wprowadzenia zdrowszej diety znowu spełzła na niczym? To znak, że mamy problem z realizacją swoich planów. Pomóc nam może trening samokontroli.
Audio
  • Coach Marcin Wykrotka o drodze do znalezienia motywacji (Strefa Prywatna/Czwórka)
Zdjęcie ilustracyjne
Zdjęcie ilustracyjneFoto: shutterstock/ Dirima

superman pomoc 1200.jpg
Dobre uczynki po polsku. Jak pomagamy?

Dlaczego brakuje nam motywacji i skąd bierze się to, że tak łatwo rezygnujemy z regularnej pracy nad sobą? - Z naszej natury wynika, że lubimy trochę się oszukiwać. Wiele spraw bagatelizujemy, dopowiadamy sobie, albo racjonalizujemy. Dlatego autocoaching jest tak trudny. Trudno jest coachować samego siebie - przekonywał gość Czwórki, trener i coach Marcin Wykrotka.

Marcin Wykrotka Autocoaching wymaga dużego doświadczenia, nauczenia się wglądu w siebie. Żeby coś zmienić, w pierwszej kolejności musimy zrozumieć, co w danym momencie się z nami dzieje i jakie emocje nam wtedy towarzyszą

- Coach jest osobą, która nie pozwoli na oszukiwanie. Dzięki zadawaniu odpowiednich pytań i wykorzystywaniu sprawdzonych technik pomoże zajrzeć w samego siebie. Pomaga zrozumieć mechanizmy, które sprawiają, że zachowujemy się w określony sposób - wyjaśniał w rozmowie z Jakubem Jamrozkiem.

Co zrobić, kiedy negatywne emocje przejmują nad nami kontrolę? Jak nie dać się zniechęceniu? O tym, czy możemy samodzielnie nauczyć się techniki autocoachingu rozmawialiśmy z Marcinem Wykrotką, coachem i doradcą z Fabryki Motywacji. Zapraszamy do wysłuchania nagrania.

***

Tytuł audycji: "Strefa prywatna"

Prowadzi Jakub Jamrozek

Gość: Marcin Wykrotka (coach i doradca z Fabryki Motywacji)

Data emisji: 22.01.2018

Godzina emisji: 20.05

ac/kd

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Ground Force Method. Pozwala powrócić do formy

Ostatnia aktualizacja: 05.03.2017 14:00
- W treningu metodą Ground Force chodzi o to, żeby pracować nad techniką i mobilnością - mówiła w rozmowie z Piotrem Galusem trenerka Anna Krupska. Jak narodził się ten sposób ćwiczenia? 
rozwiń zwiń

Czytaj także

Budowanie masy mięśniowej - jak nie popełnić błędu?

Ostatnia aktualizacja: 16.10.2017 14:31
Jesień to świetny czas, by zacząć pracować nad swoimi mięśniami. Trzeba to robić z głową, bo wystarczy jeden błąd, by zaprzepaścić efekty tygodni treningów. - Niezbędne są odpowiedni program treningowy i dieta - podkreślał Jan Słoniewicz, trener osobisty.
rozwiń zwiń

Czytaj także

T-Line, czyli ćwiczenia z deskorolką. "Trudne, ale bezpieczne"

Ostatnia aktualizacja: 03.12.2017 12:00
Tomir Nowak wymyślił T-Line, czyli dyscyplinę, w której - dzięki wykonywaniu ćwiczeń z deskorolką, równorzędnie na obie strony ciała - wyrównujemy siłę i napięcie mięśniowe kończyn.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Coach radzi: jak stawiać realne cele, by skutecznie je osiągać?

Ostatnia aktualizacja: 13.01.2018 15:22
- Na początku roku mamy tendencję do robienia wielkich planów: chcemy schudnąć, albo przebiec maraton. Gdy nie widzimy efektów, szybko przestajemy widzieć sens naszych działań. Warto taki duży cel podzielić na mniejsze cele i wówczas - gdy będziemy je osiągać - nasza motywacja będzie rosnąć - tłumaczyła Joanna Gieldarska coach zdrowia. 
rozwiń zwiń