X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

Dzień Wegetarianina - jak odstawić mięso?

Ostatnia aktualizacja: 11.01.2016 14:40
Etyczny, ekologiczny albo zdrowotny - powodów przejścia na dietę bezmięsną może być wiele. W Dniu Wegetarianina podpowiadamy, jak zrezygnować z produktów odzwierzęcych, by sobie nie zaszkodzić.
Audio
  • Anna Zielińska z Fundacji Viva! o zaletach diety wegetariańskiej (Dajesz radę/Czwórka)
Dieta wegetariańska zwykle dostarcza więcej witamin niż tradycyjny sposób żywienia
Dieta wegetariańska zwykle dostarcza więcej witamin niż tradycyjny sposób żywieniaFoto: Glow Images/East News

Nagłe odstawienie mięsa bez wprowadzenia roślinnych produktów białkowych może być szokiem dla naszego organizmu. - Dlatego na dietę wegetariańską należy przechodzić świadomie, czyli trochę się o niej dowiedzieć. Należy tę dietę urozmaicać, podstawą powinny być produkty zbożowe i rośliny strączkowe zawierające błonnik i białko, dodatkowo wprowadza się warzywa, owoce, sery, oliwy, orzechy - mówi Anna Zielińska z Fundacji Viva!

Ekspertka opowiada także o programie "Zostań wege na 30 dni", dzięki któremu można lepiej poznać tajniki wegetariańskiej diety i nauczyć się prawidłowego robienia zakupów. Zdradza też kilka smakowitych pomysłów na wege-dania.

***

Tytuł audycji: Dajesz radę

Prowadzi: Marta Hoppe

Materiał przygotowała: Beata Kwiatkowska

Gość: Anna Zielińska (Fundacja Viva!)

Data emisji: 11.01.2015

Godzina emisji: 12.00

mg/pj

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Naukowcy radzą: przed zakupami zjedz jabłko

Ostatnia aktualizacja: 27.05.2015 19:00
Jak dowiedli naukowcy, jeśli przed pójściem do sklepu zjemy zdrową przekąskę, podczas zakupów włożymy do koszyka więcej zdrowych produktów.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Jesienna dieta sportowca: mięso czy warzywa?

Ostatnia aktualizacja: 25.10.2015 17:00
Latem zajadaliśmy się warzywami i owocami, jesienią sięgamy po nie rzadziej. Dietetycy przestrzegają, że to błąd, bo o tej porze roku powinniśmy dostarczać organizmowi witamin.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Wigilia wege: bez ryb, ale z barszczem i ciastem

Ostatnia aktualizacja: 20.12.2015 12:40
Pierogi, grzyby, bigos, barszcz z uszkami czy ciasta - wszystkie te świąteczne potrawy można przygotować bez użycia składników pochodzenia zwierzęcego.
rozwiń zwiń