X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

"Akademia Operowa to szlif głosów klasy mistrzowskiej"

Ostatnia aktualizacja: 30.12.2017 17:00
- Nabór do Akademii Operowej to cykl wielu ogólnopolskich przesłuchań i niezwykle wymagającej selekcji głosów, które potrzebują szlifu mistrzowskiego. To wyższy stopień śpiewaczego wtajemniczenia - mówiła w Dwójce prof. Izabela Kłosińska.
Audio
Karolina Makuła i Agnieszka Grochala
Karolina Makuła i Agnieszka GrochalaFoto: Wojciech Kusiński/PR

Izabela Kłosińska 1200.jpg
Izabela Kłosińska. Kto jest wrogiem śpiewaczki?

W Akademii Operowej przy Teatrze Wielkim-Operze Narodowej, pod okiem znakomitych artystów młodzi śpiewacy zdobywają kolejne stopnie zawodowego wtajemniczenia. 

- To jedyny w Polsce system kształcenia muzycznego oparty o model warsztatowy, który sprawdził się na całym świecie. Jest on pomostem między kształceniem akademickim a życiem zawodowym młodego artysty. Model warsztatowy pozwala młodym śpiewakom, a także pianistom łączyć swoje zobowiązania artystyczne z dalszym doskonaleniem umiejętności - powiedziała Beata Klatka.

Program kształcenia młodych talentów przynosi obiecujące rezultaty, bo jego absolwenci z powodzeniem podbijają artystyczne sceny. - Mamy za sobą siedem lat warsztatów śpiewaczych dla młodych ludzi rozpoczynających karierę i mamy się czym pochwalić. Naszą niezwykle zdolną młodzieżą zachwycają się zagraniczne impresariaty - mówiła prof. Izabela Kłosińska. A jak rolę Akademii Operowej w rozwoju swoich karier oceniają sami młodzi artyści? Zapraszamy do wysłuchania i obejrzenia nagrania audycji.

***

Tytuł audycji: Five o'clock

Prowadzi: Agata Kwiecińska

Goście: Izabela Kłosińska, Tomasz Konieczny i Beata Klatka oraz Justyna Bluj (sopran), Agnieszka Grochala (sopran), Karolina Makuła (mezzosopran), Marcjanna Myrlak (mezzosopran), Rafał Tomkiewicz (kontratenor), Paweł Trojak (baryton), Krzysztof Bączyk (bas), Dominika Peszko (fortepian), Kyeong-Yeon Seo (fortepian), Edmund Whitehead (fortepian).

Data emisji: 30.12.2017

Godzina emisji: 17.00

mko/mz

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Trinity Boys Choir. Tak trzeba śpiewać, chłopcy!

Ostatnia aktualizacja: 10.08.2017 10:55
– Sądzę, że dzieci powinny słuchać śpiewających rówieśników, bo to zachęci je do robienia tego samego – mówił David Swinson, dyrygent i dyrektor artystyczny Trinity Boys Choir.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Arkadiusz Krupa. Na przekór babci, oboistą został

Ostatnia aktualizacja: 09.11.2017 11:00
- Dlaczego gram na oboju? Moja babcia umiała grać na fortepianie i jej uwagi na temat mojej uczniowskiej gry bardzo mnie peszyły. W końcu więc wybrałem sobie instrument, na którym się babcia nie zna - powiedział w Dwójce Arkadiusz Krupa.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Barok i wiolonczela. Spotkanie z Jarosławem Thielem

Ostatnia aktualizacja: 13.11.2017 20:30
Gościem "Five o'clock" jest dyrektor artystyczny Wrocławskiej Orkiestry Barokowej. Transmisja spotkania na antenie Dwójki.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Tomasz Konieczny. Z młodzieżą po "Złoto Renu"

Ostatnia aktualizacja: 04.12.2017 14:30
– To zespół ludzi wprawdzie młodych, ale o niezwykłym potencjale. Jestem z nich bardzo dumny – mówił wybitny śpiewak o uczestnikach Akademii Operowej.
rozwiń zwiń