X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

Nowe Horyzonty 2017. Ryzykowne "maleńkie odkrycia"

Ostatnia aktualizacja: 03.08.2017 18:00
– Jest wiele tytułów oczywistych, zwycięzców festiwali w Cannes czy Berlinie, ale dla mnie najważniejsze są obrazy z pobocznych sekcji mniejszych i większych festiwali, bo ich później w kinie nie zobaczymy – mówił Marcin Pieńkowski, dyrektor artystyczny festiwalu Nowe Horyzonty we Wrocławiu.
Audio
  • Nowe Horyzonty 2017. Ryzykowne "maleńkie odkrycia" (Poranek Dwójki)

Takie dzieła prezentowane są m.in. na festiwalowym konkursie. – To wybór 12 filmów, czasami ryzykownych, radykalnych, odważnych. Wśród nich dwie produkcje przywiezione z festiwalu w Cannes. Jedna z nich to "Makala", hipnotyzujący dokument o kongijskim rolniku, który przemierza afrykańskie pustynie. Jestem przekonany, że ten film raczej nie trafi do polskich kin, mimo że wygrał Canneńską sekcję Semaine de la Critique – stwierdził Marcin Pieńkowski.

Dyrektor artystyczny Nowych Horyzontów mówił też o trzech polskich filmach, które znalazły się w konkursie festiwalu. To "Ptaki śpiewają w Kigali" Joanny Kos-Krauze i zmarłego w 2014 r. Krzysztofa Krauze, film "przejmujący, przeszywający i świetnie zagrany", "Serce miłości" Łukasza Rondudy, "które ma niezwykłą energię", a także "Photon" Normana Leto, "najbardziej eksperymentalny film w konkursie", który pod pewnym względem będzie "dużym wyzwaniem dla widzów".

***

Rozmawiał: Paweł Siwek

Gość: Marcin Pieńkowski (dyrektor artystyczny festiwalu Nowe Horyzonty we Wrocławiu)

Data emisji: 3.08.2017

Godzina emisji: 8.10

Materiał został wyemitowany w audycji "Poranek Dwójki".

mc/bch

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

"Song to Song" i inne historie Terrence'a Malicka

Ostatnia aktualizacja: 17.05.2017 18:30
W "O wszystkim z kulturą" rozmawialiśmy o twórczości cenionego amerykańskiego reżysera, którego nowy film właśnie wchodzi na polskie ekrany.
rozwiń zwiń

Czytaj także

"Sieranevada". Filmowe nieszczęścia drugiej stypy

Ostatnia aktualizacja: 08.06.2017 19:00
– Historia osnuta wokół religijnego ceremoniału służy pokazaniu rozbicia więzi rodzinnych, czegoś, co można nazwać fikcją lub umownością relacji, życia w kłamstwie rodzinnym – mówił krytyk filmowy Janusz Wróblewski o nowym filmie Cristiego Puiu, mistrza rumuńskiej Nowej Fali.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Od "Memento" do "Dunkierki". Nolan jako władca czasu

Ostatnia aktualizacja: 26.07.2017 19:00
- Ten film to kulminacja jego zainteresowań czasem i manipulacją perspektywami czasowymi - mówił o "Dunkierce" Christophera Nolana krytyk filmowy Sebastian Smoliński.
rozwiń zwiń