Polskie miasta pod grubą warstwą reklam To problem, o którym się dużo mówi, ale robi się zdecydowanie za mało, żeby się go pozbyć. Reklama zaanektowała nasze miasta i miasteczka. Wszędzie wiszą lub stoją billboardy, banery, mniejsze albo większe tablice. Często dość szpetne. Zasłaniają i krajobraz i budynki. Zobacz więcej na temat: Agnieszka Stępień miasto Narodowy Instytut Dziedzictwa Trójka
Polacy światowymi liderami w blokowaniu reklam w Internecie Niemal co druga reklama w Polsce (42,24 proc.) została zablokowana przez internautów. Ten wynik plasuje internautów znad Wisły na pierwszym miejscu na świecie, mówi w Polskim Radiu 24 Maciej Sawa z Cloud Technologies. Zobacz więcej na temat: internet reklama w internecie Sylwia Zadrożna
Bloger na celowniku reklamodawcy Zamiast wydawania pieniędzy na reklamy telewizyjne, coraz więcej firm decyduje się na influence marketing w internecie. Co to takiego? Zobacz więcej na temat: internet Jan Niebudek reklama w internecie Trójka
Polska smakuje na ŚDM, czyli rosół i gziki Światowe Dni Młodzieży w Krakowie to znakomita okazja również do zaprezentowania się Polski z wielu różnych, dobrych stron. Zobacz więcej na temat: Aleksandra Tycner rolnictwo żywność
Wydatki na działania reklamowe firm rosną Jak pisze "Puls Biznesu", już nie tylko reklama w internecie jest liderem na liście najskuteczniejszych i najtańszych nośników reklamy. Równorzędne miejsce zajęły upominki promocyjne. Zobacz więcej na temat: firma firmy puls biznesu
E-papierosy: nowe zakazy, czy będzie akcyza? Osoby niepełnoletnie nie będą już mogły kupić e-papierosów, nie będzie ich też można używać w miejscach z zakazem palenia - wynika z noweli przyjętej przez Sejm. Zobacz więcej na temat: dyrektywa UE e-papierosy podatki zdrowie Dominik Olędzki
Warszawa bez reklam. Najwcześniej za dwa lata Szczyt NATO w Warszawie pokazał, jak wygląda centrum miasta bez reklam. Rotunda i wysoki budynek obok musiały zostać odsłonięte. Tymczasem w stolicy przygotowywane są przepisy, które zakażą zasłaniana budynków reklamami. Zobacz więcej na temat: ustawa Warszawa
RWE w Polsce zmienia się na innogy Spółki RWE w Polsce zmieniają nazwę na innogy. Ma ona symbolizować innowacyjność i nowe technologie na rynku energetycznym przyszłości. Nazwa będzie funkcjonować od 2 września, wtedy też pojawią się nowe produkty dla klientów - poinformował prezes RWE Polska Filip Thon. Zobacz więcej na temat: energetyka firma RWE
Ile można zarobić na piłce nożnej Dziś mecz Polska - Portugalia. Sport jednak to nie tylko emocje ale też duże pieniądze. Jeżeli nasza drużyna wygra, zarobi 2 i pół miliona euro. Zobacz więcej na temat: finanse Piłka nożna Kamil Piechowski
Internauci płacą częściej, ale nadal niewiele Z dostępu do płatnych treści w internecie korzysta co piąty spośród blisko 24 i pół miliona użytkowników internetu w Polsce - podaje "Puls Biznesu". Zobacz więcej na temat: internet
Zawstydzające reklamy - warto z nimi walczyć? Przerywają oglądanie filmów, "atakują", gdy spacerujemy ulicami miast, a na dodatek… wpędzają nas w kompleksy? Reklamy - czy można i warto z nimi walczyć? Zobacz więcej na temat: Czwórka finanse Justyna Tylczyńska Piotr Firan reklama w internecie telewizja
Jak reklamy wpędzają nas w kompleksy? Czy reklamy rzeczywiście mogą wpędzić nas w kompleksy? Jak oddziałują na odbiorców? O tym porozmawiamy w "Się mówi". Zobacz więcej na temat: Czwórka psychologia SPORT zdrowie
Marketerzy w gąszczu danych Klienci zostawiają w internecie wiele informacji o swoim życiu, potrzebach, upodobaniach. Ta wiedza to potężne narzędzie w rękach sprawnych analityków - zwraca uwagę "Puls Biznesu". Zobacz więcej na temat: marketing
Ciechanów porządkuje reklamy Jako pierwsi w Polsce radni z Ciechanowa przyjęli uchwałę porządkującą reklamy. Stało się to 28 kwietnia, jednak by wprowadzić w życie jej zapisy, urzędników czeka jeszcze sporo pracy - pisze "Puls Biznesu". Zobacz więcej na temat:
Czy uda się odblokować blokady reklam w Internecie? Branża marketingowa traci miliardy na blokowaniu reklam w sieci. W cenie są rozwiązania, które unieszkodliwiają wtyczki blokujące reklamy w przeglądarkach. Zobacz więcej na temat: internet
Polacy w czołówce blokujących reklamy internetowe Reklamy w przeglądarkach blokuje 7 mln Polaków i ok. 198 mln osób na całym świecie, w większości ludzie poniżej 35. roku życia. Zobacz więcej na temat: internet
Handel: czym grożą nieustanne promocje? Promocje lubimy wszyscy, bo przyjemnie jest mieć świadomość, że kupiliśmy coś okazyjnie, taniej. Zobacz więcej na temat: handel promocja marketing
W reklamie cyfrowej na znaczeniu zyskuje wideo Reklama online rośnie w siłę. W ubiegłym roku jej wartość przekroczyła 3 mld zł. Udział internetu w torcie reklamowym w tym roku może sięgnąć 28 proc., przede wszystkim kosztem reklamy telewizyjnej. Zobacz więcej na temat: reklama w internecie