Polacy ruszyli na zakupy do Chin. Kusi niska cena Polacy coraz chętniej zamawiają przez internet towary z Chin - pisze w dzisiejszym wydaniu chiński „Dziennik Ludowy”. Gazeta opisuje rosnącą popularność portalu AliExpress, który należy do chińskiego giganta rynku sprzedaży on-line, koncernu Alibaba. Zobacz więcej na temat: zakupy w internecie zakupy w sieci Alibaba Chiny
To jeszcze nie koniec przecen, czas na cyberponiedziałek Mieszkańcy Stanów Zjednoczonych mają za sobą Czarny Piątek i pierwszy świąteczny weekend handlowy. Według wstępnych analiz ruch w sklepach był nieznacznie mniejszy niż przed rokiem ale wyraźnie wzrosła sprzedaż przez Internet. Dziś Amerykanie zostaną zasypani kolejnymi zniżkami i promocjami z okazji tak zwanego cyberponiedziałku. Zobacz więcej na temat: ŚWIAT handel zakupy w internecie zakupy w sieci zakupy przez internet
Ile Amerykanie wydadzą online w Cyber Monday? Analitycy prognozują, że w Cyber Monday Amerykanie wydadzą online 6,6 miliarda dolarów, czyli o 16 proc. więcej niż przed rokiem. Zobacz więcej na temat: zakupy w internecie zakupy w sieci handel black friday LICZBA DNIA
E-zakupy coraz popularniejsze. Jak robić je z głową? Za nami Dzień Singla w Azji, a przed nami Czarny Piątek - początek przedświątecznego szaleństwa w sklepach. Coraz chętniej robimy zakupy w internecie i coraz chętniej i śmielej korzystamy z przysługujących nam praw. Zobacz więcej na temat: zakupy w internecie zakupy przez internet zakupy w sieci handel Dominik Olędzki świąteczne zakupy
„Sprzedaż internetowa zyskuje na znaczeniu”. Prawa konsumentów Zbliża się początek przedświątecznego szaleństwa w sklepach, czyli tzw. Czarny Piątek. Polacy coraz chętniej robią zakupy w internecie. Szacuje się, że co najmniej połowa choć raz w roku kupuje coś w sieci. O tym, jak zweryfikować sprzedawcę i jakie mamy prawa jako klienci internetowych sklepów, mówili w audycji Pogotowie Konsumenckie prof. Mariusz Trojanowski (Uniwersytet Warszawski) i prawniczka, specjalistka w zakresie praw konsumenta Paulina Rutkowska. Zobacz więcej na temat: Polskie Radio 24 zakupy w internecie internet sklep internetowy
Długi sklepów on-line rosną. Jakie są powody? Wartość polskiego rynku e-commerce jest oceniana na 36 do 40 miliardów zł ze zdecydowaną tendencją wzrostową w ciągu kilku następnych lat. Zobacz więcej na temat: zakupy w sieci
Jak bardzo zadłużone są sklepy internetowe? Zadłużenie sprzedawców internetowych działających na polskim rynku wynosi ponad 231 mln zł, czyli w ciągu roku wzrosło o jedną trzecią. Zobacz więcej na temat: zakupy w internecie e-commerce zakupy w sieci sklep internetowy sklep w internecie
Sklepy internetowe coraz bardziej zadłużone Zadłużenie sprzedawców internetowych działających na polskim rynku wynosi ponad 231 mln zł, czyli w ciągu roku wzrosło o jedną trzecią. Zobacz więcej na temat: zakupy w internecie zakupy w sieci zakupy przez internet długi
Ile Polacy wydali na zakupy w internecie? W 2016 roku na zakupy w internecie Polacy wydali ok. 35 mld zł. W tym roku wartość rynku e-commerce może przekroczyć 40 mld zł. Zobacz więcej na temat: zakupy w internecie zakupy przez internet e-commerce LICZBA DNIA
Handel powoli przenosi się do sieci Od 3 do 4 procent tradycyjnego handlu w Polsce przeniosło się do Internetu. To jeszcze nie kilkanaście procent jak na Zachodzie czy nawet 8 procent jak w Czechach, ale wzrost widać wyraźnie i jest on stabilny. I nie chodzi wyłącznie o polskie sklepy internetowe. Coraz częściej są to zakupy transgraniczne. Zobacz więcej na temat: handel handel w internecie zakupy w internecie
Płacisz kartą? Zachowaj ostrożność i rozsądek Niezabezpieczone karty noszone w portfelach lub w kieszeniach to jedno z głównych niebezpieczeństw dla naszych pieniędzy. Można z nich zeskanować informacje, które pozwolą innym osobom na dostęp do naszych pieniędzy. Aby bezpiecznie używać kart płatniczych, wystarczy kilka prostych rozwiązań. Zobacz więcej na temat: Czwórka Justyna Majchrzak karta kredytowa karta debetowa bezpieczeństwo w sieci bezpieczeństwo danych bankomaty STYL ŻYCIA pieniądze zakupy w internecie zakupy w sieci
Zakupowy boom w internecie Z najnowszych danych wynika, że w krajach Unii Europejskiej wzrosło zaufanie do handlu internetowego. Zobacz więcej na temat: zakupy w internecie zakupy przez internet e-commerce handel Justyna Golonko
Cena na zakupach znaczy coraz mniej O wyborze przez konsumenta produktu czy usługi nie decyduje już ich koszt, ale doświadczenie zakupowe. W sprzedaży pomagają technologie - czytamy we wtorkowym wydaniu "Pulsu Biznesu". Zobacz więcej na temat: zakupy handel puls biznesu
Polacy ruszyli na zakupy internetowe do Chin Nawet 5 mln osób miesięcznie korzysta już z serwisu Aliexpress chińskiego giganta Alibaba. Przez ostatnie 12 miesięcy ich liczba się podwoiła, dzięki czemu platforma wdarła się do czołówki e-commerce w Polsce – pisze piątkowa "Rzeczpospolita". Zobacz więcej na temat: zakupy w internecie zakupy w sieci Alibaba Chiny internet Rzeczpospolita
Handlowcy coraz częściej kupują bezpośrednio u producentów Dzięki elektronicznemu handlowi nabywcy coraz częściej kupują bezpośrednio od producentów - podaje "Puls Biznesu", powołując się na badania przeprowadzone przez firmę UPS. Zobacz więcej na temat: zakupy w internecie handel puls biznesu
Szybkie zakupy on-line, nawet leki na receptę Internetowe zamówienia w godzinę w naszym domu – to gwarantuje platforma start-upowa Szopi.pl działająca w obrębie spółki On Demand. Założyciel serwisu Zbigniew Płuciennik był gościem audycji Ludzie Gospodarki. Zobacz więcej na temat:
Zakupy w internecie: konsumenci w UE będą lepiej chronieni Komisja Europejska i Rada UE ogłosiły w czwartek, że zawarły porozumienie o rozszerzeniu przepisów o ochronie konsumentów w handlu online, w tym zwiększeniu kompetencji urzędów krajowych, które będą mogły nakazać likwidację nierzetelnych sklepów internetowych. Zobacz więcej na temat: zakupy w internecie Unia Europejska konsument
Sklepy inwestują w systemy do analizy zachowań klientów Narzędzia do analizy zachowań klientów zyskują nowy wymiar. Dzięki technologii wi-fi i beaconom handel może już nie tylko monitorować ruch użytkowników w witrynach online, lecz także zyskuje narzędzie do analizy aktywności konsumentów również w świecie rzeczywistym. Na tej podstawie może skierować do nich spersonalizowaną reklamę mobilną. Po tego typu narzędzia coraz częściej sięgają też tradycyjne sklepy, które w ten sposób mogą poznać potrzeby klientów w obrębie sklepu. Takie możliwości daje platforma Cluify stworzona przez wrocławską spółkę Datarino. Zobacz więcej na temat: zakupy w internecie handel sklep sklepy sklep internetowy