Polskie Radio
Section05
e-commerce

Co tak naprawdę krzyczy w obrazie Edvarda Muncha?

Skąd tak naprawdę wydobywa się "Krzyk" na słynnym obrazie Edvarda Muncha i co miał wspólnego z naszym kontrowersyjnym rodakiem, Stanisławem Przybyszewskim? Na te pytania odpowiedziała w "Leniwym przedpołudniu" Joanna Łenyk-Barszcz, która wraz ze swoim mężem - Przemysławem Barszczem - napisała książkę ''Wielkie sekrety arcydzieł sztuki''.
Zobacz więcej na temat:  Anna Popek Trójka KULTURA dzieła sztuki Vincent van Gogh Alicja Węgorzewska marketing e-commerce TEATR koncerty jedzenie pandemia opera

Pandemia sprzyja e-zakupom. Ekspert: najwięcej w sieci kupujemy tekstyliów, odzieży i obuwia

Ignacy Święcicki z Polskiego Instytutu Ekonomicznego komentując dane GUS-u, które pokazują wzrost udziału sprzedaży detalicznej przez internet - zwrócił uwagę na niewielki udział internetowego handlu produktami spożywczymi. Jego zdaniem, chęć Polaków do szukania towarów w internecie znacząco "podbiły" dwie fale pandemii i lockdowny.
Zobacz więcej na temat:  e-handel e-commerce e-commerce. e-sklep GOSPODARKA handel internet zakupy w internecie zakupy w sieci zakupy online zakupy przez internet zakupy sklep internetowy sklep w internecie konkurencja konkurencyjność technologie technologie mobilne

Analiza: pandemia przyspieszyła polski e-handel. Zobacz, jaką osiągnie wartość w ciągu 5 lat

Rynek e-commerce w Polsce w ciągu pięciu lat osiągnie wartość 162 mld zł, co oznacza średnioroczny wzrost o 12 proc. - wynika z analizy ekspertów PwC. Najszybciej ma rosnąć sprzedaż produktów spożywczych oraz z kategorii zdrowie i uroda.
Zobacz więcej na temat:  e-commerce e-zakupy e-handel GOSPODARKA zakupy w internecie zakupy w sieci zakupy online zakupy przez internet handel internet ANALIZA sklep internetowy sklep w internecie sklep sklepy online sklepy pandemia Koronawirus w Polsce Amazon

Przeniesienie handlu do internetu. Rządowy projekt dla przedsiębiorców na czas pandemii

"Przenieś swoją firmę do internetu. Zarabiaj na e-handlu" to rządowy projekt biznesowy skierowany do mikro, małych i średnich przedsiębiorców posiadających sklepy stacjonarne. Ma zachęcić firmy, które do tej pory nie prowadziły sprzedaży e-commerce, do współpracy z platformami sprzedaży internetowej. Partnerami są najwięksi polscy operatorzy sprzedaży online.
Zobacz więcej na temat:  handel internetowy e-commerce koronawirus handel firma internet przedsiębiorca