W świecie aplikacji mobilnych. Jak zaprojektować dobrą "apkę"?

Ostatnia aktualizacja: 22.03.2018 13:42
- Większość firm, niezależnie od ich profilu posiada już własne aplikacje mobilne. Jeśli ktoś ich nie posiada, to z dużym prawdopodobieństwem za jakiś czas będzie musiał taką aplikację stworzyć. Nasz podręcznik jest kompendium wiedzy jak to zrobić - mówiła współautorka książki Sylwia Żółkiewska. 
Audio
  • Chcesz stworzyć dobrą aplikację mobilną? Sprawdź o czym musisz pamiętać (Pierwsze słyszę/Czwórka)
Zwijane smartfony, okulary do wirtualnej rzeczywistości, a nawet planowanie działań militarnych - jak za pomocą technologii możemy wpływać na rzeczywistość?
Zwijane smartfony, okulary do wirtualnej rzeczywistości, a nawet planowanie działań militarnych - jak za pomocą technologii możemy wpływać na rzeczywistość?Foto: pixabay/funkyfocus

Tworzący aplikacje często nie wiedzą, jak się do tego zabrać, a konkurencja jest bardzo duża. Obecnie na rynku dostępnych jest ponad 5 mln aplikacji mobilnych Sylwia Żółkiewska 

Poradnik powstał z myślą o przedsiębiorcach, którzy chcą mieć pewność, że pieniądze zainwestowane w tworzenie nowego rozwiązania zostaną dobrze wydane. - Podstawowym błędem, jaki popełniają początkujący twórcy aplikacji mobilnych, jest wrzucanie do aplikacji absolutnie wszystkiego, co przyjdzie im do głowy. Dlatego warto rozpocząć od wersji testowej aplikacji, przedstawić prototyp użytkownikom, którzy będą mogli sprawdzić, czy zaproponowana wersja odpowiada ich potrzebom - przekonywała autorka książki. 

Aplikacja to nie jest film. Kiedy trafia do sklepu, wtedy zaczyna się kolejny cykl jej życia. Na tym etapie powinniśmy już planować jej rozbudowę Sylwia Żółkiewska

Co jest najważniejsze przy tworzeniu własnej aplikacji mobilnej? Jakie cechy powinna spełniać, aby trafić do szerokiego grona odbiorców? Jakie powinny być jej funkcje? Czy niedługo będziemy mogli "dotknąć" przedmiotu, który kupujemy przez internet i czym są technologie AAR i MR? M.in. o tym opowiadała współautorka książki o tworzeniu aplikacji mobilnych Sylwia Żółkiewska. Zapraszamy do wysłuchania nagrania.

***

Tytuł audycji: Pierwsze słyszę

Prowadzi: Kamil Jasieński

Goście: Sylwia Żółkiewska (współautorka książki "Biznes w świecie mobile. Jak zaprojektować, wykonać i wypromować aplikację mobilną?")

Data emisji: 22.03.2018

Godzina emisji: 8.15

ac

Czytaj także

Fotografia cyfrowa. Od teorii do praktyki?

Ostatnia aktualizacja: 18.04.2017 10:00
"Teoria i estetyka fotografii cyfrowej" pod redakcją dr. hab. Piotra Zawojskiego to zróżnicowane, naukowe spojrzenia na tę nową i gwałtownie rozwijającą się gałąź sztuk plastycznych. - W Polsce do tej pory brakowało takiego ujęcia fotografii cyfrowej - podkreśla specjalista. Jak zatem tę dziedzinę najlepiej zdefiniować?   
rozwiń zwiń
Czytaj także

Wirtualna rzeczywistość. "Pozwala na teleportację"

Ostatnia aktualizacja: 22.05.2017 13:30
- Wirtualna rzeczywistość kojarzy się z grami, bo jej historia tak się zaczęła. Jak przystało na każdy dobry start-up, zapalony gracz Palmer Luckey siedział w garażu przy domu rodziców i kombinował, jak to zrobić, żeby mieć gogle VR do grania - opowiada w Czwórce Katarzyna Jaklewicz, pomysłodawczyni European VR Congress 2017.  
rozwiń zwiń
Czytaj także

Joanna Hoffman. Prawa ręka Steve'a Jobsa

Ostatnia aktualizacja: 30.06.2017 16:58
Jej ojciec, Jerzy Hoffman, zapisał się na kartach polskiej kinematografii, a ona stała się częścią świata nowych technologii. Joanna Hoffman współpracowała ze Steve'em Jobsem i była częścią zespołu, który stworzył pierwszy komputer osobisty firmy Apple - Macintosh.
rozwiń zwiń
Czytaj także

Internet w balonie. O projekcie "Loon"

Ostatnia aktualizacja: 23.11.2017 09:00
Jak dostarczyć internet w miejsca, gdzie infrastruktura jest słaba lub nie ma jej wcale, bo została uszkodzona? Firma Google znalazła nietypowe rozwiązanie.
rozwiń zwiń