Polskie Radio
Section05

Trójka

Trójkowa kampania odniosła sukces w najtrudniejszej kategorii

Kategoria "Kampania", w której Program 3 Polskiego Radia zdobył nagrodę przyznawaną przez Klub Twórców Reklamy, uchodzi za najtrudniejszą. - Kampanię trzeba nie tylko dobrze wymyślić, ale i doskonale zrealizować - podkreśla Dariusz Rzontkowski, dyrektor kreatywny agencji Walk Creative, która przygotowała kampanię "Trójka nie nadaje bzdur. Pokazuje je tylko w reklamie".
Zobacz więcej na temat:  Artur Andrus Dawid Podsiadło Michał Nogaś Wojciech Mann Zbigniew Zamachowski

Wybory do Europarlamentu. Jak zagłosują Polacy?

- Myślę, że tylko nieliczni Polacy potrafią prześledzić sytuację i wyrobić sobie zdanie na kogo głosować. Większość będzie miała poczucie niezorientowania, a to grozi niską frekwencją. W takich przypadkach, gdy nie wiemy na kogo chcielibyśmy głosować, jak porównać kandydatów, to najczęstszą reakcją jest nie pójście na wybory - konstatuje Krzysztof Kiciński, socjolog z Uniwersytetu Warszawskiego.
Zobacz więcej na temat:  Kuba Strzyczkowski wybory do Parlamentu Europejskiego