Gigantyczne koszty pozyskania nowego klienta Klient, użytkownik, kontrahent są racją istnienia firmy. Niestety, są coraz bardziej nielojalni i kosztowni w utrzymaniu. Według Bain & Company, zdobycie nowego klienta kosztuje firmy aż 7 razy tyle, co utrzymanie obecnego. Zobacz więcej na temat: badanie firma lojalność raport
Produkcja przemysłowa, bezrobocie i sprzedaż detaliczna mówią jedno Jaka będzie przyszłość naszej gospodarki? Ekonomiści są zgodni. W audycji Bardzo Ważny Projekt specjaliści podsumowują lipiec. Zobacz więcej na temat: gospodarka polska produkcja przemysłowa sprzedaż detaliczna Trójka
Nowoczesna lojalność Programy lojalnościowe zyskały ogromną popularność jako narzędzia pomocne w budowaniu relacji z klientami. Początkowo były stosowane przede wszystkim przez sieci paliwowe oraz hipermarkety, dziś są niemal wszędzie. Niemniej jednak obecne programy znacznie różnią się od tych sprzed lat. Zobacz więcej na temat: cztery firma program lojalnościowy
Inflacja na rekordowo niskim poziomie Dzisiaj poznamy prognozy NBP dotyczące wzrostu gospodarczego i inflacji do roku 2015. W maju tego roku ceny towarów i usług były zaledwie o 0,5 proc. wyższe niż przed rokiem i o 0,1 proc. niższe niż w kwietniu. Zobacz więcej na temat: inflacja NBP
Dogonić nowego e-konsumenta Ostatnie lata to okres dynamicznego rozwoju rynku e-commerce oraz rosnących oczekiwań klientów. Obecnie – za sprawą Internetu – każdy ma dostęp do ogromnej ilości informacji. Dzięki temu konsument jest niekiedy lepiej poinformowany niż sam sprzedawca. Zobacz więcej na temat: e-commerce firma handel internet zarządzanie