Nowoczesna lojalność Programy lojalnościowe zyskały ogromną popularność jako narzędzia pomocne w budowaniu relacji z klientami. Początkowo były stosowane przede wszystkim przez sieci paliwowe oraz hipermarkety, dziś są niemal wszędzie. Niemniej jednak obecne programy znacznie różnią się od tych sprzed lat. Zobacz więcej na temat: cztery firma program lojalnościowy
Inflacja na rekordowo niskim poziomie Dzisiaj poznamy prognozy NBP dotyczące wzrostu gospodarczego i inflacji do roku 2015. W maju tego roku ceny towarów i usług były zaledwie o 0,5 proc. wyższe niż przed rokiem i o 0,1 proc. niższe niż w kwietniu. Zobacz więcej na temat: inflacja NBP
Dogonić nowego e-konsumenta Ostatnie lata to okres dynamicznego rozwoju rynku e-commerce oraz rosnących oczekiwań klientów. Obecnie – za sprawą Internetu – każdy ma dostęp do ogromnej ilości informacji. Dzięki temu konsument jest niekiedy lepiej poinformowany niż sam sprzedawca. Zobacz więcej na temat: e-commerce firma handel internet zarządzanie