Jak dziś działa reklama? Grudzień to w marketingu szalony czas Jakub Biel myśli niestandardowo. Kreatywne reklamy robił już w kosmosie, telegazecie, na Tinderze i TikToku. W Czwórce zdradza, jak działają współczesne reklamy. Zobacz więcej na temat: Czwórka Kamil Jasieński marketing marketing w internecie reklama
Manipulacje przy wysyłkowej sprzedaży suplementów diety. UOKiK nałożył ponad 5 mln zł kary Miały być darmowe próbki suplementów, a przychodziły rachunki za roczny zapas produktu wraz z subskrypcją. Prezes UOKiK uznał, że działania Natural Pharmaceuticals naruszają zbiorowe interesy konsumentów. Urząd zakwestionował siedem praktyk, które w różny sposób mogły wpływać na proces decyzyjny konsumentów i manipulować ich zachowaniem. Na spółkę nałożył ponad 5 mln zł kary. Zobacz więcej na temat: GOSPODARKA UOKiK suplementy diety handel internetowy marketing w internecie
Jakie możliwości zawodowe daje marketing internetowy? Poznaj projekt "Kariera Jutra" Projekt "Kariera Jutra" ma za zadanie wspierać młode osoby, które szukają zatrudnienia i chciałyby rozpocząć karierę w marketingu internetowym. Dzięki specjalistycznym szkoleniom uczestnicy w krótkim czasie otrzymają niezbędne umiejętności, a dzięki wsparciu z Funduszy Europejskich Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej mogło zaoferować kandydatom ok. tysiąca płatnych staży. Zobacz więcej na temat: fundusze unijne fundusze europejskie marketing marketing w internecie młodzież społeczeństwo rynek pracy
Maffashion, Kruszwil i Dubiel. Influencerzy pod lupą UOKiK. Wielotysięczne kary Sześciu influencerów zostało ukaranych za brak współpracy z UOKiK. Kary wyniosły łącznie 139 tys. zł, a otrzymali je m.in. Maffashion, Kruszwil i Dubiel - poinformował Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Decyzje nie są prawomocne; influencerom przysługuje odwołanie do sądu. Zobacz więcej na temat: GOSPODARKA UOKiK marketing w internecie reklama
Leczenie online, czyli leczenie na odległość Kiedy zaczynamy odczuwać niepokojące dolegliwości, pierwsze co robimy, to zaczynamy identyfikować je z tym, co podaje internet. Wtedy dzieje się tak, że bóle migrenowe mogą urastać w naszych oczach do rangi guza mózgu, a my - bezgranicznie ufni forom internetowym, możemy padać ofiarą marketingowej manipulacji. Zobacz więcej na temat: Roman Czejarek internet marketing w internecie medycyna lekarz choroba zdrowie depresja STYL ŻYCIA społeczeństwo