Polacy lepiej oceniają sytuację ekonomiczna kraju oraz kondycję finansową gospodarstw domowych. Znamy nowe wyniki badań W sierpniu poprawiła się ocena sytuacji ekonomicznej kraju i kondycji finansowej gospodarstw domowych - podała we wtorek agencja badawcza Kantar. Wskaźnik klimatu konsumenckiego Kantar Consumer Index w porównaniu z lipcem wzrósł o 4,8 pkt, nadal jest jednak pod kreską i wynosi -13,7 pkt. Zobacz więcej na temat: GOSPODARKA firmy konsument finanse osobiste badanie marketingu badanie konsumenckie społeczeństwo
Jak żyć bez handlowych niedziel? Najnowsze badania Kantar TNS, pokazuja, że 76 proc. Polaków jest przeciwko zakazowi handlu, ale popiera propozycję zagwarantowania pracownikom dwóch wolnych niedziel w miesiącu bez konieczności zamykania sklepów. Zobacz więcej na temat: sklep zakupy badanie konsumenckie kolejka
Polska z umiarkowanym dobrobytem Nasz kraj oceniany jest jako państwo umiarkowanego dobrobytu. Zajęliśmy 31. miejsce w rankingu World Prosperity Index obejmującym 142 kraje świata, wytwarzające łącznie 99 proc. światowego PKB. W ubiegłym roku uplasowaliśmy się na 34. pozycji. Zobacz więcej na temat: badanie konsumenckie pkb ranking
Kanapa i telewizor dają Polakom szczęście? Badacze z TNS Polska i serwisu społecznościowego Nasza Klasa zapytali ponad 31 tys. Polaków o jakość życia. "Do zadowolenia wystarczy podsunąć nam kanapę i włączyć telewizor. Takie rozrywki preferuje 66 proc. Polaków" - pisze "Gazeta Wyborcza". Zobacz więcej na temat: badania badanie badanie konsumenckie POLSKA
Badania: na zakupach kalkulujemy tylko przez 23 minuty Wstępne badania brytyjskich naukowców wskazują, że tylko przez pierwsze 23 minuty zakupów konsumenci myślą racjonalnie i matematycznie, po czym górę bierze myślenie emocjonalne, które ocenia intuicyjnie stosunek wartości do ceny - donosi portal BBC News. Zobacz więcej na temat: badanie konsumenckie zakupy zakupy w internecie
Negatywne doświadczenia klientów Jak wynika z badania, które na zlecenie firmy Verint przeprowadzono na 7000 konsumentach z 6 krajów, klienci są niezadowoleni i poirytowani z powodu negatywnych doświadczeń związanych z obsługą świadczoną przez przedsiębiorstwa i instytucje publiczne. Zobacz więcej na temat: badanie konsumenckie firma raport
Lepiej szanuj klienta, bo Wyniki badania konsumenckiego, przeprowadzonego na zlecenie firmy Interactive Intelligence wskazują, że polski klient to klient świadomy i wymagający. . Zobacz więcej na temat: badanie konsumenckie firma komunikacja obsługa posprzedażowa