Polskie Radio
Section05

zakupy

Nie Lidl, nie Biedronka. Tu najczęściej robią zakupy Polacy

Polacy coraz bardziej cenią wygodę nad niskie ceny - już 44% wszystkich wizyt w sklepach przypada na sklepy osiedlowe typu convenience: Żabkę, Odido, ABC, Groszek czy Carrefour Express. Takiej frekwencji dyskonty mogą tylko pozazdrościć: Biedronka, Lidl, Dino, Aldi i Netto to łącznie 31,9% wizyt. Co się stało, że wolimy płacić drożej?
Zobacz więcej na temat:  GOSPODARKA POLSKA sklepy pieniądze biedronka lidl żabka

Tak Dino odbija klientów Biedronce. Stawia na jedną zasadę

W cichej wojnie o portfele Polaków, gdzie od lat dominują giganci tacy jak Biedronka i Lidl, do głosu dochodzi gracz, który swoją potęgę zbudował z dala od wielkomiejskiego zgiełku. Mowa o sieci Dino, która, choć unika blasku fleszy, w imponującym tempie podbija lokalne rynki. Kluczem do sukcesu jest jedna, konsekwentnie realizowana zasada, która bezpośrednio dotyczy produktów w twoim koszyku.
Zobacz więcej na temat:  GOSPODARKA POLSKA dyskont handel detaliczny

POLSKIE RADIO 24 Kopie synaptyczne. "Perswazyjna rozmowa z idolem"

Spersonalizowany doradca, cyfrowe odbicie idola dostępne w telefonie, które odpowiada i zachowuje się jak on. - Kopia synaptyczna to to trend, który jest wykorzystywany przez największe korporacje - mówił w Polskim Radiu 24 prof. Artur Modliński, dyrektor Centrum Badań nad Sztuczną Inteligencją i Cyberkomunikacją Uniwersytetu Łódzkiego. Zwrócił uwagę na dużą perswazyjność kopii synaptycznych. 
Zobacz więcej na temat:  sztuczna inteligencja celebryci