"Ładną Polskę będziemy mieć za 100 lat" Rząd przyjął we wtorek projekt nowelizacji ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym. Propozycja ma ograniczyć chaotyczne budownictwo. Inwestycje mają być przemyślane i kierowane na tereny przygotowane do zabudowy. Zobacz więcej na temat: Rząd Ewy Kopacz
Ustawa krajobrazowa zmieni nasze otoczenie? Jest szansa, że już niedługo reklamowy chaos zniknie z polskich ulic. Zobacz więcej na temat:
Chaos reklamowy zniknie z polskich ulic? W niedzielę wchodzi w życie tak zwana ustawa krajobrazowa, która ma być skutecznym narzędziem w walce z nielegalnymi reklamami. Przepisy dopuszczają możliwość wielokrotnego karania za nielegalne banery i płachty, ale na efekty trzeba jeszcze poczekać. Zobacz więcej na temat: Bronisław Komorowski prawo
Rekordowe wydatki na reklamę sieci handlowych Początek sezonu turystycznego i grillowego skłonił sieci handlowe do zwiększenia wydatków na reklamę. W II kwartale przeznaczyły one na promocję 308 mln zł, czyli aż o 36 mln zł więcej niż rok temu i o 24 mln więcej niż w I kwartale. Najbardziej aktywna był Lidl, zaś Biedronka o blisko połowę ograniczyła wydatki. Na emisji spotów najwięcej zarobiła telewizja. Radio jednak niewiele jej ustępowało. Zobacz więcej na temat: marketing
Reklama na szybie a nasze życie Szyby okien w pojazdach coraz częściej oklejane są reklamami. Czy jest to bezpieczne i nie powoduje problemów w razie wypadków i konieczności zbicia szyby? Zobacz więcej na temat: Janusz Weiss PKP Intercity prawo
Dobre zdjęcie podwaja sprzedaż W handlu internetowym zdjęcie może zwiększyć szanse sprzedaży produktu o 2 proc. Jeśli zdjęć jest więcej - np. wiele ujęć danego produktu - sprzedaż może skoczyć nawet o 50 procent. Zobacz więcej na temat: e-handel handel internet zdjęcia
Rządowa "reklama" Biedronki warta jest 7,2 mln zł "Darmowa" reklama, którą zapewniły sieci handlowej Biedronka wypowiedzi i decyzje członków polskiego rządu, warta jest 7 mln zł - wynika z badań i monitoringu Instytutu Monitorowania Mediów. Chodzi o wypowiedzi premier Ewy Kopacz nt. warzyw w sieci, które "są super", oraz planach odznaczenia najwyższym polskim orderem jednego z szefów Jeronimo Martins, właściciela Biedronki. Zobacz więcej na temat: biedronka handel
Zła reklama podoba się najbardziej? Atakuje z każdej strony. Odwołuje się do emocji. Wykorzystując wszelkie środki - koniecznie z wykrzyknikiem - namawia, apeluje, sprzedaje. Czy wystarczy jednak, by reklama była skuteczna? Zobacz więcej na temat: Paweł Siwek rynek
Kulisy branży reklamowej w ujęciu powieściowym W audycji "O wszystkim z kulturą" porozmawiamy o książce "Copyfighter" - pierwszej powieści o polskim rynku reklamy. Zobacz więcej na temat:
Nie podoba się reklama? Poskarż się! Każdy łatwo i bezpłatnie może poskarżyć się na nieuczciwą lub obraźliwą reklamę do Komisji Etyki Reklamy, która oceni zasadność skargi. Średnio w przypadku 30-40 procent skarg, Komisja nakazuje zaprzestanie nadawania lub modyfikację reklamy. Zobacz więcej na temat: reklama w internecie
AdBuster - o świecie reklamy wie wszystko Marek Hoffmann, znany jako AdBuster, na YouTube przeprowadza doświadczenia, które mają pokazać, na ile produkty znane z reklam sprawdzają się w rzeczywistości. Zobacz więcej na temat: Aleksandra Jasińska Czwórka internet Kamil Jasieński youtube
Marek Hoffmann, czyli AdBuster, odwiedzi Czwórkę AdBuster na YouTube przeprowadza doświadczenia, które mają pokazać, na ile produkty znane z reklam sprawdzają się w rzeczywistości. Zobacz więcej na temat: Czwórka internet wakacje youtube
Reklamy skierowane do dzieci: skuteczna samoregulacja Producenci żywności zdecydowali się dobrowolnie wprowadzić ograniczenia w reklamie żywności skierowanej do dzieci poniżej 12. roku życia. Dotyczą one produktów, których nie obejmują zalecenia żywieniowe dla dzieci. Zobacz więcej na temat: dzieci żywność
"Copyfighter". Inne spojrzenie na reklamę "Copyfighter" Łukasza Krakowiaka to opowieść o tym, dlaczego reklamy są, jakie są. I o tym, dlaczego nie warto być dyrektorem kreatywnym w agencji. Zobacz więcej na temat: biznes Czwórka technologie
100 tys. gości w polskim pawilonie Expo 2015 Polski pawilon na EXPO 2015 w Mediolanie odwiedziło już ponad 100 tysięcy gości. Wystawa Światowa została otwarta 1 maja. Jej hasło to "Wyżywienie planety, energia dla życia". Zobacz więcej na temat: marketing wystawa POLSKA GOSPODARKA
Zakazano reklamy z anorektyczną modelką Brytyjska agencja monitorująca reklamy ASA zakazała reklamowego zdjęcia znanego domu mody Yves Saint Laurenta ze względu na ukazaną na nim nienaturalnie szczupłą modelkę, którą określono jako "chorobliwie chudą". Zobacz więcej na temat: media Wielka Brytania
Uciążliwe reklamy i banery znikną z miast? Przepisy zatwierdzone, ale na efekty trzeba poczekać. Prezydent Bronisław Komorowski podpisał tak zwaną ustawę krajobrazową, która ma być skutecznym narzędziem w walce z niechcianymi i reklamami. Zobacz więcej na temat: Bronisław Komorowski prawo
Ustawa krajobrazowa ma uporządkować Polskę Domy w miastach, ulice i drogi wylotowe są "udekorowane" wielkoformatowymi reklamami, a przestrzeń wokół nas wygląda jak jeden wielki różnokolorowy jarmark. Zobacz więcej na temat: Agnieszka Gulczyńska Sejm